piątek, 28 czerwca 2013

"Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem, i tak zawsze aż do końca."

Witajcie.

Zabawnie jest po tylu miesiącach napisać nowego posta... Nie. Nie jest zabawnie. Jest bardzo ciężko to zrobić. W zasadzie sama nie wiem po co teraz to piszę? Zostawiłam bloga, Ola też mi powiedziała, że pisać nie będzie. Nie lubię zostawiać niedokończonych spraw. Sama nie wiem co mam teraz zrobić z blogiem. Dokończę zaczętą historię. To na pewno. Planuję skończyć na 50. A co dalej? Zrezygnować z tej cudownej przygody? Czy ją kontynuować? Nie zdecydowałam jeszcze. Ostatnio wszystkie sprawy w moim życiu są pod znakiem zapytania. Ten przepiękny cytat w tytule jest autorstwa Joseph'a Conrad'a. Zawsze trzeba podążać za swoimi marzeniami. Założyłam tego bloga, bo było to moim marzeniem, ale czy warto nadal je realizować. Nie jestem w stanie sama podjąć decyzji co mam zrobić z blogiem. Pomimo wszystko HoA pozostanie w moim sercu... Pomimo tego 3 sezonu, który stał się prawie innym serialem. W moim sercu nie będzie na pewno żadnych Mabianów czy innych par, które powstały żeby tylko być, ale tu zawsze pozostaną pary najprawdziwsze. Przynajmniej dla mnie :) Postaram się w najbliższym czasie dodać kolejny scenariusz.

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. nareszcie się odezwałaś! Tak tęskniłam! Błagam pisz dalej! po skończeniu tej historii pisz nową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie! W maju codziennie wchodziłam i patrzyłam czy nie ma nowego scenariusza! Proszę pisz dalej gdy zobaczyłam tego bloga i zaczęłam na nim czytać to nie mogłam od niego się oderwać! Masz talent! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak ja tęskniłam za tym blogiem. <3
    Szczerze to już myślałam że coś spierdzieliłam i odjęłam cię od obserwatorów. Ale nie! Jesteś! Bardzo się cieszę. Napisz jak najszybciej scenariusz! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to samo, tylko ja mam dylemat, czy wrócić na bloga czy nie... Swoją drogą stęskniłam się za tobą... Dla mnie HoA skończyło się tak naprawdę na 1. sezonie, który był absolutnym fenomenem. Tak czy siak wszyscy mamy nadzieję, że jednak zdecydujesz się pozostać na blogu i dalej tworzyć swoje dzieła, a nie zakończyć tę piękną, dość krótką przygodę ot tak po prostu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie wróciłaś!!! Codziennie wchodziłam na bloga i sprawdzałam czy nie dodałaś scenariusza. Nie mogę doczekać się scenariusza. Pisz dalej!!! To, że prawdziwe TDA się skończyło nie znaczy, że ty musisz zrezygnować ze swojego. Proszę Cię daj nam chociaż radość z czytania twoich scenariuszy. Spróbuj zastąpić nam prawdziwe TDA. Wierzę, że ci się uda, tylko uwierz w siebie. Wszyscy na pewno będziemy Cię wspierać. Sibuna forever !!!
    Szpleczka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie pani się odezwała ! ;) A ja się tak martwiłam :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj i pisz scenariusz! ; ))

    Twój blog został nominowany do Versatile Blogger Award . Szczegóły znajdziesz na housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog został nominowany do Libster blogs Award oraz Versatile Blogger Award.Szczegółny ma moim blogu Scenariusze Sibuna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog został prze ze mnie nominowany do Versatile Blogger Award szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog, nowej historii. Zapraszam^^
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-prolog-przypadkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog, został nominowany przez bloga http://fabina-stories-by-wild.blogspot.com/, do Versatile Blogger Award. Szczegóły na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog, został nominowany przez bloga fabinaandsibunalove.blogspot.com, do Versatile Blogger Award. Szczegóły na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooo! <3 ja ciebie też kocham :***

    OdpowiedzUsuń