środa, 24 października 2012

Scenariusz 2 ; )

Cześć ;**   Udało mi się napisać dzisiaj, ale piszę na szybko bo jutro mam sprawdzian i dwie kartkówki -.- Okropny ten tydzień... Nie przedłużając scenariusz.


Salon <po obiedzie,
jest Nina, która czyta gazetę>

F: <wchodzi, widzi Ninę i zasłania jej oczy>
N: Hmm... Czyżby mój przystojny chłopak? <zdejmuje jego dłonie z oczu> Zgadłam. <uśmiech>
F: <całuje ją>
N: A coś ty się taki romantyczny stałeś?
F: <uśmiecha się> Po prostu tym razem nie chcę cię stracić, a przedtem nie wykazywałem jak bardzo mi na tobie zależy...
N: A zależy?
F: I to bardzo ...
N i F: <całują się>

Wieczór, Salon <są dziewczyny>


P: <trzęsie się> Brrrr.... Dlaczego tu jest tak zimno?
M: I to strrrasznie, TRUDY!
T: <wychodzi z kuchni w ciepłym swetrze> Oo gwiazdki, pewnie jest Wam zimno? Właśnie dostałam wiadomość, że w okolicy wysiadło ogrzewanie. Najprawdopodobniej naprawią to dopiero jutro.
Ch: <wchodzą>
Je: Dlaczego w całym domu jest tak zimno?
N: Wysiadło ogrzewanie i naprawią je dopiero jutrrroo <cała się trzęsie>
F: <Podchodzi do Niny i przytula>
N: <uśmiech>
T: Zaraz przyniosę wam koce i zrobię gorącej herbaty. <wychodzi>
F: <szepcze Ninie do ucha> Może teraz obejrzymy ten film?
N: <szepcze> Z chęcią ;)
F i N: <wchodzą>
E: <podchodzi do Patricii> Może obejrzymy jakiś film? Fabian wygonił mnie z pokoju, więc może u Ciebie?
P: Chętnie. Czy Joy może obejrzeć go z nami?
E: No jasne, nie widzę problemu <uśmiech> Joy, chodź z nami na górę.
J: <zdziwiona> Po co?
P. Zobaczysz. Chodź.
J, P i E: <wychodzą>
Je: Maro, obiecałaś mi, że obejrzymy dzisiaj jakiś film. Idziemy? <bierze ją za rękę>
M i Je: <wychodzą>
A: <patrzy na Alfiego>
Al: <niepewnie> to... może my też byśmy coś porobili... razem?
A: <przytula go> Oczywiściee!
Al i A: <wychodzą>

W pokoju Fabiana i Eddiego <Fabina>


N: <siedzi na łóżku> Co oglądamy?
F: A co masz ochotę obejrzeć?
N: Może "O północy w Paryżu"?
F: Wedle życzenia <puszcza film, siada obok dziewczyny, przytulając ją>
N: <wtula się w chłopaka>
T: <wchodzi> Ja tylko na chwilę. <podaje im koce i herbatę> Nie przeszkadzam <wychodzi>
N i F: <otulają się kocem, przytulają i oglądają dalej>

<Dwie godziny później. Każdy skończył oglądać film. Trudy pozwoliła im dłużej posiedzieć, więc postanowili obejrzeć jeszcze jeden film>

W pokoju Jeroma i Alfiego <Jara>


M: <siedzi wtulona w Jeroma>
Je: Wieesz, Maro... Ty zawsze byłaś dla mnie bardzo ważna. Wspierałaś mnie i widziałaś we mnie "człowieka" mimo wszystkich moich błędów>
M: Ty też wiele dla mnie znaczyłeś. Czułam coś zarówno do Ciebie jak i do Micka. Nie wiedziałam z kim mam być, ale teraz wiem, że podjęłam dobrą decyzją będą z tobą <uśmiech>
Je i M: <całuują się>

<u Fabiny>


F i N: <leżą przykryci kocem, Fabian obejmuje Ninę w talii>
F: <całuje ją w policzek>
N: Cieszę się, że jesteśmy razem.
F: Ja też i to bardzo. <całuje ją>
 

<Nagle w całym DA gasną światła, laptopy itp. Słychać grzmoty> N: Co się stało?
F: Chyba jest burza...
<do pokoju wchodzi Trudy>
T: Gwiazdki, jest burza, możecie dzisiaj spać w jednym pokoju, zaraz przyjdzie Amber i Alfie - są bardzo wystraszeni. To dobranoc <wychodzi>

<U Jary>


<słychać grzmot>
M: <mocniej przytula Jeroma>
Je: Nie bój się. Jesteś ze mną, zaraz przyjdzie Eddie i dziewczyny.
E, P, J : <wchodzą>

J: Są dwa łóżka... Jak będziemy spać?
E: Jerome z Marą, a na drugim ty i Patricia. Ja kimnę się na materacu.
P: <uśmiecha się do chłopaka>
Je, E, M, J, P: <przebierają się i kładą się do łóżek>

< w pokoju Fabiana i Eddiego>


A: <wystraszona> Nino! Ja się boję!
N: Amber, spokojnie jesteśmy w domu. Nic nam nie grozi.
A: Okeej... Amber... ochłooon! Złość piękności szkodzi!
N i F: <śmieją się cicho>
Al: <stoi, patrzy na Ninę i Fabiana, którzy siedzą na jednym łóżku> Mam rozumieć, że wy śpicie na jednym, a ja z Amber na drugim łóżku?
F: Dokładnie Alfie.
A: Chłopaki! Macie się odwrócić bo my musimy się przebrać. I uprzedzam wasze pytanie: nie możemy wyjść do łazienki, gdyż jest za ciemno!!!
F i Al: <odwracają się>

A: <daje Ninie leginsy i bluzkę, które wzięła z ich pokoju>
A i N: <przebierają się>
N: Już. <uśmiecha się>
Al: Fabian, pożycz mi pidżamę.
F: <wyjmuje z szuflady pidżamę i rzuca mu>
Ch: <ubierają się>
F: <kładzie się i przytula Ninę> Dobranoc <buziak>
N: <uśmiech>
N, A, F i Al: <zasypiają>

Noc <sen Niny>

T(ajemniczy)G(łos) : Wybrana! Wybrana!
N: Kto mnie woła? Kim jesteś?!
TG: To jeszcze nie koniec! Pożałujesz tego co mi zrobiłaś!
N: <zrozpaczona> Zostaw mnie w spokoju!
TG: <ukazuje się Senkhara> Śmieje się złowieszczo>
N: <Budzi się z krzykiem>

Jakiś taki... banalny. Znowu... Chyba dużo romantycznych scen. Za dużo... Nie wiem, oceńcie. Ale nie cały czas będzie tak kolorowo... O nie, nie nie... Rozstania, zdrady, nowe miłości ;) Jakoś ok. 13-15 scenariusza planuję wplątać nowe osoby ^^ Następny scenariusz nie wiem kiedy będzie... Jutro mam trening z siatkówki, więc późno wrócę do domu, a w piątek zbiórka pieniędzy w TESCO... Może uda mi się przed zbiórką wstawić, bo jutro raczej odpada. Muszę jeszcze napisać ten scenariusz, a nawet go nie zaczęłam... Mam pomysły, ale muszę je przelać na kartkę :D No i chyba wszystko co chciałam powiedzieć. A, zakładka "Bohaterowie" będzie uzupełniona w weekend. Chyba. ;D I jeszcze jedno... Pauline ^^ mogłabyś mi podać jakiś kontakt do tej osoby co robi nagłówki? Będę wdzięczna ;*

No i teraz już naprawdę wszystko ;D

Baj, Baaaj ;**


12 komentarzy:

  1. Świetny Scenariusz :* Aha i dzięki to dzięki tobie nie przestaje pisać scenariuszy na blogu:
    http://ilovehoahoa.blogspot.com/
    Jesteś super :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Może i jest trochę banalny, ale na początku wszystkie takie są. Aż wstyd mi patrzeć na moje pierwsze odcinki :P Czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy scenariusz:o.Czy mogłabyś dać więcej Peddie prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no jasne ;) Nawet mam już pewien pomysł :*

      Usuń
    2. Jutro się zgadamy na temat nagłówka, bo dziś nie miałam czasu ;***

      Usuń
  4. Jeeeest suuuuuper ;D.
    Za ok. godzinkę podam, bo mi się spieszy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D Bardzo ciekawy :D Następny plis :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oki, skontaktuj się z nią przez e-maila: azulaksiezniczka8@gmail.com, a jeśli nie odpowie na tego e-maila, to napisz: umi.zoomi@spoko.pl . Po prostu nie jestem pewna, którego używa ;D

    OdpowiedzUsuń