wtorek, 23 października 2012

Sprawy organizacyjne ;)

Siemanko :*


  Piszę do was na szybko ;) Jutro mam sprawdzian z matematyki i kartkówkę z niemieckiego, więc trzeba zajrzeć do książki.... No, ale wracając do tematu. Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga ;D Nagłówek jest zrobiony przeze mnie... Jest to mój pierwszy blog, ale i pierwszy nagłówek... Czy mógłby mi ktoś wykonać jakiś ładny nagłówek? Będę niezmiernie wdzięczna ;** Dodałam dwie nowe podstrony "Bohaterowie" i "O mnie". Pierwsza uzupełniona będzie w najbliższych dniach, a druga jest już gotowa :) Scenariusz jest już skończony. Będzie on prawdopodobnie jutro, ale jeżeli jednak nie pojawi się, to wstawię go na 100% następnego dnia :)
Chciałabym też podziękować Wam za wszystkie komentarze pod moim pierwszym scenariuszem ;) Wiele to dla mnie znaczy ;**


To będzie wszystko w dzisiejszej notce ;)


Papapapa <3

1 komentarz:

  1. Wygląd jest super ;***
    A ja znam jedną osobę, która robi nagłówki. Zrobiła też na mojego bloga <333
    Pozdro.

    Pauline ^^

    OdpowiedzUsuń