czwartek, 6 grudnia 2012

Scenariusz 13(1/2) + Mikołajki :*

Witaajcie <3

Dzisiaj Mikołajki! I looove it : * U mnie w szkole było bardzo fajnie ;) Każdy chodził w czapce Mikołaja, z radioli leciała muuzyka świąteczna oraz pozdrowienia :) Mam dla was scenariusz. W końcu! :D Ale normalny, nie z okazji Mikołajek. Podzieliłam go na części, bo wyszedł mi na 7 stron ;)

Rano <pokój Eddiego i Fabiana>

N: <budzi się> Hej.
F: Cześć. Musimy ustalić co robimy.
N: Z czym?
E: No, przecież nie powiemy, że zostałaś porwana.
F: Wróciłaś ze Stanów bardzo wcześnie rano, nie chciałaś nikogo budzić, ale ja zobaczyłem cię i postanowiłaś posiedzieć do śniadania tutaj.
N; Ok.
E: Ja idę do Pat, przygotować ją. <wychodzi>
<cisza>
F: <nagle> Nino....przepraszam... To co się wtedy wydarzyło...
N: Fabian, proszę... Nie chcę teraz o tym gadać.
F: Powiedz tylko co z nami?
N: Wysłałam ci przed porwaniem SMS''a...
F: Czyli to koniec?
N: Nie wiem... ale ty sam to skończyłeś...
F: Nino, proszę! Wysłuchaj mnie!
N: <przez łzy> Fabian, to dla mnie nie jest łatwe. Daj mi czas. Zdradziłeś mnie. Nie potrafię tak po prostu z tobą o tym rozmawiać.
F: Będę czekał... Chodźmy na śniadanie <wychodzi>
N: <wyciera łzy i wychodzi>

Jadalnia <są wszyscy> 

N,F: <wchodzą>
A: <zauważa Ninę> Aaaaa! Nina! Nina! Ninaa! <rzuca się jej na szyję>
N; <śmieje się> No hej!
M,P: Nino! <przytulają ją>
Al: Cześć Nino!
N: Alfie <uśmiech>
A: Nino, to jest Matt a to K.T. nasza współlokatorka. K.T, Matt to Nina, moja najlepsza przyjaciółka.
K.T, Ma: Hej.
N: Hej. <uśmiech>
T: <wchodzi> Gwiazdki co tu tak głośno? <widzi Ninę> Nina! <przytula ją> Kiedy przyjechałaś?
N: Dzisiaj... rano. Nie chciałam nikogo budzić, ale zobaczyłam Fabiana wychodzącego z pokoju. On zaproponował mi żebym przeczekała u niego w pokoju do śniadania.
T: Aha. Och, gwiazdko! Tak się cieszę, że wróciłaś!
N: Ja też <uśmiech>
V: <wchodzi> Trudy, wycho... <zauważa Ninę, zdziwiony> Panna Martin?!
N: Tak...
V:  Do mojego gabinetu. Teraz... <wychodzi>
N: Super... <idzie za nim>

W gabinecie Victora 

V: Siadaj Nino.
N: <siada> O co chodzi?
V: Cóż... wiem, że Vera cię porwała...
N: Ale nic pan z tym nie zrobił?
V: To nie tak. Rutter zgłosił, że martwi się o ciebie i, że podejrzewa, że zostałaś porwana. Skontaktowałem się z Verą. Dała mi adres domu, w którym cię więziła, gdyż powiedziałem, że jej pomogę.Tak na prawdę miałem cie uwolnić. Jak się stamtąd wydostałaś?
N; Przyjaciele... Dziękuję, że chciał mnie pan uwolnić.
V: Nie ma za co. Możesz już iść do przyjaciół. Dobrze, że wróciłaś...
N: <uśmiecha się i wychodzi>

Szkoła, sala biologiczna

P: Joy, teraz gdy Nina wróciła... Co zamierzasz?
J: Przede wszystkim przeprosić i przekonać, aby wybaczyła Fabianowi.
P: Dobrze robisz <uśmiecha się>
J: Wiem. <uśmiecha się>

E: Nina znowu jest z nami. Co zrobisz?
F: Będę starał się odzyskać jej zaufanie. Kocham ją i nie zrezygnuję z niej.
E: Brawo stary! <klepie go po plecach>
F: <śmieje się>

Dom Anubisa, salon <przed obiadem>

N: Trudy, gdzie będę spała?
T: Ach, rozmawiałam z Victorem. Jutro przywiozą nowe łóżko. Dzisiaj prześpisz się na kanapie.
N: Dobrze, a ... gdzie będzie to łóżko?
T: Oczywiście w twoim starym pokoju <uśmiech>
N: Super <cieszy się>
W: <wchodzą> Heej!
N: Cześć!
A,J,F: Nino, możemy porozmawiać. <patrzą na siebie dziwnie>
N: Eee... <zdezorientowana> Okej, ale ze wszystkimi na raz?
A: Nie! Oddzielnie i ja pierwsza! Chodź <ciągnie ją do pokoju>

W pokoju Niny, Amber i K.T.
'
N: O co chodzi?
A: Boo.. Nino, czy jesteśmy jeszcze przyjaciółkami?
N: Oczywiście! Skąd to głupie pytanie?
A: No bo w liście...
N: Nie ja pisałam ten list. To Vera.
A: Serio? Uff.... kamień spadł mi z serca. Ale... Chcę cię przeprosić. Zachowałam się okropnie <smutno>
N: Nie gniewam się na ciebie <uśmiech>
A: To dobrze, dziękuję <przytula ją>
N: Amber, nie wiesz może, po co Joy chce ze mną gadać?
A: Domyślam się. I wiem też, że... powinnaś wybaczyć Fabianowi. Wiem, że boli cię to co zrobił, ale mu na tobie zależy. I ci na nim też, prawda?
N: Ja.. Amber, bardzo mi zależy, ale to jest dla mnie trudne.
A: Rozumiem cię doskonale <uśmiech>
N: Noo to czas na rozmowę z Joy... <lekki uśmiech>
A: Zawołam ją <wychodzi>

Chwilę później

J: <wchodzi> Heej. Dziękuję, że zgodziłaś się ze mną porozmawiać. 
N: ...
J: Nino, ja bardzo cię przepraszam. Ja nie wiem... to była totalna głupota. Ja nic do Fabiana nie czuję. Naprawdę. Oboje cierpicie przeze mnie. Daj mu kolejną szansę. Oboje tego chcecie.
N: Dziękuję...
J: <zdziwiona> Za co?
N; Za to, że tu przyszłaś, powiedziałaś mi to, przeprosiłaś. Niewiele osób stać na coś takiego.<uśmiech>
J: Zaczniemy od nowa?
N: Tak. <uśmiech>
J: To pierwszym krokiem będzie to, że zawołam Fabiana! <wychodzi>

Salon 

J: <wchodzi> Fabian, idź do niej. 
F: <wychodzi>
Ma: <podchodzi do Joy> Może spacer?
J: Chętnie.
Ma: Po obiedzie?
J: Pasuje <uśmiech>

No to chwalcie się :) Kto co znalazł w bucie? Ja słodycze i 3 pary kolczyków : * Śliczne są :) I na koniec piosenki, żeby było tak świątecznie :* Cały czas leciały w szkole i non stop je śpiewałam :D ;**

 

 

Miłego czytania i słuchania! :*

23 komentarze:

  1. Jak ja na to dłuugo czekałam.;** Genialny.Ja byłam z całą szkołą w kinie na bondzie i cały film się śmiałam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Ja nie miałam tak fajnie bo w szkole miałam spr. ;c To nie fair. !! Ale jeszcze bardziej nie fair jest to, że masz za dużo talentu. Oddaj troch! Dasz ? =-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam sprawdzian :( Z fizyki... ale jakoś dobrze mi poszedł, więc ogólnie jestem zadowolona :p nie ma talentu! A na pewno nie większy niż ty :**

      Usuń
    2. Wyjdź bo masz za dużo talentu !! xdd
      Ja i talent ha ha ha ! Jesteś pewna, że mówiłaś o mnie ?

      Usuń
    3. Taaak, jestem peeewna :P :*

      Usuń
  3. Olu, nie sprzeczaj się z nami.. I oddawaj talent!! :D
    Reeewelacja :D
    Ja dziś w szkole nie byłam, więc nie wiem.. Wiem, ze u nas odwołali kartkówkę z fizyki i z niemieckiego. Ja niestety jestem chora i w żałobie, więc aż tak się nie ekscytuję :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale go nie mam :P
      Och, tak mi przykro :c
      Trzymaj się : *

      Usuń
    2. Masz, masz! I na podstawie paragrafu 6. podpunktu 5. masz mi go zwrócić xD
      A właśnie, jak tam wyniki badań? Nie masz anemii? ;)

      Usuń
    3. Hahahahaha xd Złamię prawo :P
      Dobre :) Nie mam anemii, po prostu za dużo stresu i latania :D Z jednej próby na drugą :)

      Usuń
    4. Hmmm.. Miałam zostać w przyszłości adwokatem bądź dziennikarką, ale.. mam inny pomysł. Zostanę prokuratorem i zamkną cię na wiele, wiele lat w kiciu za nielegalne posiadanie takiego talentu :).
      Cieszę się, że to tylko ze stresu :P

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Nie mogę się doczekać rozmowy Niny z Fabianem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper Kiedy kolejnyy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Hmm... nie wiem. Jutro mam próbę o 13:30, a muszę odrobić jeszcze lekcje... Ale może mi się uda dodać :P

      Usuń
    2. To kiedy bedzie?bo sie doczekac nie moge.;))

      Usuń
  7. super!! nie mogę sie doczekać rozmowy Fabiny
    kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  8. hej
    jestem nowa
    mam pytanko jak założyć bloga z pisaniem scenariuszy??

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Napisałam ci odpowiedź na Fabina stories by-Patrycja. W tych samych komentarzach, w których o to zapytałaś :)

      Usuń
  10. ok dzięki
    mam prośbe a mogłabys mi to tuta napisac po tamta stronka mi sie strasznie tnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już.
      1. Logujesz się na swoje konto.
      2. Po lewej stronie na górze Pulpitu Nawigacyjnego (to ta stronka, która ci się włączy po zalogowaniu) znajduje się napis "Nowy blog". Kliknij tam.
      3. Dobierasz szablon, adres twoje bloga, nazwę, czcionkę, nagłówek (jeśli masz).
      4. Piszesz normalne notki poprzez naciśnięcie ołówka narysowanego na pomarańczowym tle (znajduje się na Pulpicie Nawigacyjnym) i już. Jeśli coś jest niejasne, pisz na e-mail paulinakaz1@wp.pl bądź GG 42904450. Chętnie pomogę, niejednej osobie pomogłam w tworzeniu bloga :D

      Usuń