piątek, 28 grudnia 2012

Scenariusz 14 + zmiany ;)

Witam po raz kolejny ^^

No to na początek. Zaniedbałam bloga... bardzo. Ale chciałabym wprowadzić jakieś zmiany :) I od razu zwracam się do was z prośbą ;) Czy ktoś może mi zrobić nagłówek? Proooszę :** Oczywiście wtedy będzie też zmiana tła, dodam jakieś nowe zakładki, niedługo wstawię też nowe ankiety ;) Trzeba zrobić porządek z tym blogiem! A teraz kolejny scenariusz ze specjalną dedykacją dla moich kochanych dziewczyn, które skomentowały poprzedni scenariusz <33 Dziękuuuję :**

Rano, jadalnia

N: <siedzi>
Ma: <wchodzi> Hej, Nino! Chciałaś ze mną porozmawiać?
N: O, hej! Tak. Czy.. ty wiesz po co Vera mnie porwała?
Ma: Tak, w końcu wybrana ma moc.
N: Ale jaką moc?
Ma: Vera myślała, że jeżeli znajdzie Krzyż Ankh i będzie miała ciebie, będzie miała ogromną siłę i moc. Nie wiem, że nie ma racji...
N: Czyli, że nikt nie może mi jej odebrać? I co to w ogóle za moc?
Ma: Wybrana ma czyste serce. Vera myśli, że może być nieśmiertelna, mieć władzę nad innymi. Chyba oglądała za dużo filmów. Ty potrafisz sprowadzać ludzi na dobrą drogę, swoją rozmową, zachowaniem. Masz też inne moce, ale musisz je odkrywać. Po kolei, przez całe życie.
N: Wow. Dzięki! A nie wiesz może o co chodzi z miłością wybranej?
Ma: Osoba, którą pokocha wybrana też może mieć moc. Ale niestety nic więcej na ten temat nie wiem.
N: Och, Dziękuję Ci. Bardzo mi pomogłeś.
Ma: <uśmiecha się>
W: <wchodzą> Hej. <siadają>
Ma, N: Cześć.
N: <szepcze do Fabiana> Dzisiaj na długie przerwie zebranie Sibuny.
F: Okej, ale kto?
N: Ach, no tak. Podstawowy skład + Jerome i Mara. Zastanowimy się co z Matt'em.
F: Dobra.

W szkole, sala j. francuskiego <przerwa>

N: <siedzi sama w ławce>
F: <podchodzi> Mogę?
N: Jasne <uśmiech>
F: Jak się czujesz?
N: Dobrze, zastanawia mnie tylko co dalej.
F: Rano rozmawiałaś z Matt'em...
N:Tak. Dowiedziałam się o co chodziło Verze. Powiem na spotkaniu.
F: Aha. Dobrze się z nim dogadujesz...
N: <śmieje się>
F: Co?
N: Jesteś słodki <uśmiecha się>
F: Nie tak jak Matt...
N: Nie denerwuj mnie...
F: On cię nie denerwuje.
N: <wstaje z ławki wściekła> Przegiąłeś <chce iść>
F: <łapie ją za rękę> Nino! Przepraszam, poczekaj! Poniosło mnie...
N: <siada> Przestań być zazdrosny! To chore!
F: Łatwo powiedzieć...
N: Fabian, proszę. Gadaliśmy już o tym. Daj mi czas/
F: Tak, a potem mi powiesz, "że to nie ma sensu" .
N: Wcale <przerywa, gdyż dzwoni dzwonek i wchodzą pozostali, mówi szeptem> ... tak nie powiem. 
Na<uczycielka> : Proszę o ciszę! Zaczynamy lekcje.

Pora lunchu, wypalone drzewo

N: Mam klika spraw do omówienia. Po pierwsze czy chcecie żeby Matt był w Sibunie?
Si<oprócz Fabiana>: Spoko.
N: Czyli CHŁOPAK JOY <patrzy na Fabiana> zostaje przyjęty. Druga sprawa <opowiada wszystkiego co dowiedziała się od Sary i Matt'a, pomijając temat o drugiej połowce>
E: Wow! To może ja też mam jakieś moce.
N: Nie wiem, ale się pewnie kiedyś tego dowiemy. Chciałabym zobaczyć ten korytarz.
A: <mówi do siebie cicho> Oby nie teraz.
N: Może teraz?
Si: Okej.
A: Świetnie...
F: To chodźmy <idą do DA>

W tajemniczym pomieszczeniu 

N: Jak tu tajemniczo.
F: I znowu przepaść.
M: Jak ją przejść?
N: Rozejrzyjmy się.
Si: <rozgląda się>
Je: Mam jakiś przycisk.
Al: <naciska, pojawia się belka i napis> "Nie można iść samemu, gdyż to grozi życiu Twemu" Eee...okej?
P: Musimy iść dwójkami. Kto pierwszy?
F,N: <jednocześnie> JA!
E: No to mamy pierwszą dwójkę.
N,F: <wchodzą na belkę>
M: Złapcie się za ręce!
N,F: <biorą się za ręce, idą>
N: Tu jest coraz węziej! <przytula się do Fabiana, by nie spaść>
Je: Dacie radę!
<nagle belka zaczyna się trząść, Nina i Fabian spadają>
 Si: <krzyczy> Nieeeee!
A: To niemożliwe.
<pojawia się napis> "Wybrana pierwsza przejść tego nie może, teraz tylko obrońca z przyjaciółmi tej dwójce pomoże" 
P: Czyli ona nie powinna iść pierwsza.
M: Musimy ich teraz uratować!
Al: To chodźmy!
E: Nie! Belka się trzęsie. Musimy poćwiczyć, abyśmy nie spadli. Nina musiała spaść, bo nie powinna iść pierwsza, ale powinniśmy poćwiczyć.
M: Racja, ale teraz powinniśmy iść już na lekcje.
Si: <Wychodzi>

Na końcu przepaści

N,F: <leży nieprzytomny>
F: <budzi się> Nino <kładzie jej głowę na swoje kolana>
N: <budzi się> Fffabian? Co się stało? Gdzie jesteśmy?
F: Spadliśmy z belki
N: Ach, przypominam sobie.
F: Dobrze się czujesz, nic ci się nie stało?
N: Tylko trochę boli mnie głowa. A co z tobą? <zauważa krwawiącą rękę> Fabian twoja ręka!
F: To tylko lekkie zadrapanie.

N: Nie kłam. Mocno krwawisz <wyciąga ze swojej torby bandaż> Daj rękę.
F: Nosisz ze sobą bandaż? Jak zawsze przygotowana <śmieje się i daje rękę>
N: <owija mu ją>
F: <patrzy na nią>
N: <podnosi głowę> Dlaczego tak patrzysz? <uśmiech>
F: <całuje ją>
N: <uśmiecha się, kończy mu zawijać rękę>
F: <zawiedziony> 
N: Myślałeś, że długo bez ciebie wytrzymam <uśmiecha się i go całuje>
F: Jesteś niesamowita, nie wiem jakby wyglądało moje życie bez Ciebie, Nino. 
<Fabina się całuje >

Proszę bardzo, dziewczyny <33 Macie i się cieszcie ! <33 

Baju, baj <33


19 komentarzy:

  1. Extra!! Zgłaszam się do zrobienia nagłówku, tylko powiedz z im chcesz i jaka kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Naprawdę? Jesteś cudowna :** Chciałabym pary ;) Fabinę, Peddie, Amfie i Jarę. Co do kolorystyki, to pozostawiam to twojemu gustowi ;) Tylko, żeby nie był za ciemny, bo chcę nadać koloru temu blogowi ;* A to mój mail : ola.alexia.w@gmail.com :)

      Usuń
  2. Super. Ty to umiesz pisać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega scenariusz czekam z niecierpliwością na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne.Czekam z wielką niecierpliwoscia na nastepny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam ci nagłówek ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję <33 jest prześliczny! Jutro biorę się do roboty ;D

      Usuń
  6. Super ! Nie mogę się doczekać następnego ... i nagłówka. Dlaczego musisz tak niesamowicie pisać ?? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY PROSZĘ O NASTĘPNY.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. supee. wstaw szybko nastepny
    prosze ; ddd
    piszesz bosko ; ppp

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny scenariusz ! Wreszcie się doczekałam . :>


    OdpowiedzUsuń
  10. http://scenariusze-fabinka.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy wstawisz nastepny?? ; dd

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, piszesz tak cudownie ;***. Nie żałuję, że poleciłam wtedy twojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń