sobota, 29 grudnia 2012

Podsumowanie roku + zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany ^^


 Heej ;))


Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga ;) Za ten piękny nagłówek dziękuję LuLuś <3 Jesteś wielka! Ok, teraz statystyki ;) Zdecydowałam teraz podsumować ten rok, gdyż możliwe, że nie dam rady do was napisać przed Sylwestrem ;)


 Blog powstał 21.10.12 r. Od tego czasu dodałam 14 scenariuszy... Dziękuję wszystkim, którzy komentują i czytają mojego bloga :)

Specjalne podziękowania dla:
Bunny Writer i Pauline ^^ - za nasze rozmowy i za to, że dajecie mi siłę do pisania :**
,
LuLuś - za śliczny nagłówek i miłe komentarze ;**.
Nathalia Ramos, ZwykłaDziewczyna13, Nataliie;**, radocha^^, Nadzwyczajna<3, Anubiska Scenariuszowa - za to, że zawsze komentujecie i prosicie o więcej ;D :**

Wszystkim moim kochanym anonimkom <33
I moim cudownym przyjaciółkom <33 Dzięki dziewczyny, że mnie jeszcze nie zabiłyście! <33
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM!!! <3 


Przepraszam wszystkich za rzadkie dodawanie scenariuszy, za moje zaniedbywanie bloga, za niezrobienie miesięcznicy <postaram się to jakoś wynagrodzić> i obiecuję poprawę w 2013 roku :D 

Dodałam nowe ankiety i zamierzam jeszcze dodać kolejne ;d no, ale proszę byście głosowali, gdyż to ważne for me ;D Dodałam nowe zakładki i zaraz biorę się za uzupełnianie ;) Piszcie w komentarzach jak wygląd się państwu podoba, bo jak coś to będę zmieniać ;) Mi się osobiście bardzo podoba nagłówek <33 Co do scenariusza to myślę, że ruszamy wraz z Nowym Rokiem ;) Może, podkreślam może uda mi się wstawić coś jutro, ale nie obiecuję, gdyż idę na Sylwestra do przyjaciółki i trzeba się będzie przygotować :) Więc ja już się z wami żegnam ;)


Papa <33

PS. Jakie macie plany na Sylwestra? Chwalcie się w komentarzach :D

12 komentarzy:

  1. Wygląd jest okej, i fajnie ,że ci sie nagłówek podoba, ale tło bloga i posta musisz zmienić na biały. Bo nagłówek nie zbyt ładnie się reprezentuje z takim kolorem tła. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłòwek jest prześliczny.; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek. Nie musisz mi dziękować. A tak przy okazji kiedy scenariusz.?♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny nagłówek ;***. Śliczny wygląd i w ogóle wszystko śliczne, hehe ^^. Nie musisz mi za nic dziękować - też uwielbiam te nasze "kłótnie" <333. A co do Sylwestra to nie mam szczególnych planów, bo jak co roku, będę wtedy świętować urodziny brata :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek śliczny...A co do sylwestra to nic ciekawego tylko przyjaciółka do mnie wpada<333 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny nagłówek i cały blog... co do sylwestra to koleżanki wpadają <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki że o mnie wspomniałaś nagłówek jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Plany na sylwestra powiadasz... Ja nic ciekawego nie robię. Oprócz tego ,że jadę do cioci i mam przeczucie ,że bede się czuła jak na dyskotece. HiHi ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo. Też miło wspominam nasze rozmowy :P
    Mała prośba, możesz pisać wiadomość u mnie na blogu, gdy napiszesz coś nowego ?? Byłabym bardzo wdzięczna i czekam na kolejne rozmowy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu ;* będę pisała :)

      Usuń
    2. Jak wyzdrowieję, to przyszykuję kolejną "kłótnię" :) <333

      Usuń