niedziela, 23 grudnia 2012

"Z narodzenia Pana dzień dziś wesoły..." :*

Witajcie :)

 Kochani, na początku chciałam Was ogromnie przeprosić za tak długą nieobecność... Scenariusze są w moim zeszycie, ale nie mam czasu ich dodać, ciągle miałam mnóstwo występów, koncertów... Teraz święta i sami rozumiecie :) Dajcie mi czas do Nowego Roku. Obiecuję poprawę! Czyli mam już jedno postanowienie noworoczne :) Ale teraz chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia :)

Aby te nadchodzące Święta Bożego Narodzenia minęły Wam w rodzinnej i pogodnej atmosferze, żebyście znaleźli pod choinką wymarzone prezenty oraz NAJWAŻNIEJSZE abyście przygarnęli do Swego serca Pana Jezusa i obdarzyli Go miłością! To takie życzenia ode mnie a teraz może jakiś wierszyk? :)


Niech te Święta tak wspaniale
będą całe jakby z bajek,
niechaj gwiazdka z nieba leci,
niech Mikołaj tuli dzieci,
biały puch niech z góry spada,
niechaj piesek w nocy gada,
niech choinka pachnie pięknie
no i radość będzie wszędzie!













WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

2 komentarze:

  1. A juz myslalam ze wgl zapomniałaś o blogu.:)) Stęskniłam sie baaardzo za twoimi scenariuszami.; *** Czekam niecierpliwie na dalsze odcinki i zycze wesołych świar i wspaniałego roku 2013.; **

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i spóźnione: nawzajem ;**

    OdpowiedzUsuń