środa, 2 stycznia 2013

Kochaani ;*

Heeloł ;)

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!! <3 

  Życzenia na tak na początek kolejnych 12 miesięcy :D Dzisiaj chciałam wstawić scenariusz. Napisałam, bo naszła mnie jakaś wena :D Ale nie wstawię. Sorka, kochani, już się tłumaczę...

1. Sylwestra spędziłam bardzo udanie... <oczywiście bez alkoholu :)> Alee zasnęłyśmy z przyjaciółkami o 6 rano a o 11 wstałyśmy xd jestem straszniee zmęczona :D Najchętniej bym się położyła i spała xd a tu jeszcze praca domowa :/

2. Ja noszę okulary. A raczej nosiła, bo dzisiaj przerzuciłam się na soczewki... i nałożyłam, ale ciężko mi się przyzwyczaić i boli mnie głowa. Naprawdę chciałam dzisiaj go wstawić, no ale wybaczcie...

Przepraszam :( Następny chyba w piątek bo jutro późno kończę :)


Papapa <3 Przepraszam jeszcze raz :**

4 komentarze: