niedziela, 3 lutego 2013

Scenariusz 31 ;p

Cześć :)

Dziękuję za komentarze pod poprzednim scenariuszem :) Teraz dodaję nowy. Jutro szkoła... jestem totalnie nieprzygotowana xD Mam gdzieś te znaki drogowe... nie będę pisała kartkówki od razu po feriach! Litości! -.-


Śniadanie (wszyscy)

N: Dzisiaj przesłuchania. Fabian, Kara jak nastroje?
K.T: Mam okropnego pietra. Chyba tam zemdleję.
N: Będzie dobrze. Fabian?
F: Wystarczy, że ty tam będziesz i będzie dobre. <całuje ją>
A: Ooo! Jak słodko!
W: <śmieją się>

Szkoła, sala teatralna

W: <wchodzą>
Mrs.Ch: Dzień dobry. Dzisiaj w naszej szkole gościmy zespół "Bray". Pomogą oni w wybraniu artystów do występu.
N: <cicho> O nie...
F: Co jest?
Br(ay): <wchodzą>
Mrs.Ch: Oto są właśnie nasi goście z Ameryki.
Ja(ck): Hej wszystkim! Miło nam, że może być tu z wami. Ja jestem Jack, a to Nathan, David i Jacob.
D,Ja,Na: Hej!
Na: <zauważa Ninę> Widzę, że my niektórych znamy. Nina! <przytula ją>
N: Nathan! <uśmiecha się>
Ja: Nina! <chce ją przytulić>
N: <niechętnie> Jack... <odsuwa się>
Mrs.Ch: Miło, że znacie Ninę. A teraz poznajcie pozostałych naszych uczniów.
Br: <witają się ze wszystkimi>
F: <do Niny> Czy to jest ten...
N: Tak, to jest ten Jack.
F: A reszta?
N: Nathan, mój najlepszy przyjaciel, David i Jacob, koledzy.
Na: <podchodzi do nich, podaje rękę Fabianowi> Hej, jestem Nathan.
F: <podaje rękę> Cześć, Fabian.
N: Nathan, to jest właśnie mój chłopak. <uśmiecha się>
Na: Tak właśnie po imieniu skojarzyłem. Super cię wreszcie spotkać.
N: Przyjechała z tobą Katie?
Na: Nie mogła przepuścić takiej okazji. Przyjdzie jutro.
N: Cudownie. Wiesz, że Fabian występuje?
Na: Ekstra.
F: Ja pójdę poćwiczyć. <całuje Ninę> Zobaczymy się potem. <do Nathana> Cześć. <odchodzi>
Na: A ty występujesz?
N: Nie. Nikt nie wie, że śpiewa. I nikt ma się nie dowiedzieć.
Na: No spoko, ale powinnaś wystąpić.
N: Raczej nie.
Na: Uparta jak zawsze <śmieje się>
Ja: <podchodzi> Witam moją piękną panią!
N: Kilometr ode mnie! <odchodzi>

10 min później, korytarz

N: <stoi przy oknie>
Ja: <podchodzi> Możemy pogadać?
N: Nie. <chce odejść>
Ja: Proszę.
N: <staje> Czego chcesz?
Ja: Przepraszam za tego maila. Chyba za dużo wypiłem.
N: Nic się nie stało.
Ja: Ale muszę to nie jest taki głupi pomysł...
N: O nie, nie, nie. Mam chłopka, którego kocham.
F: <wychodzi z sali>
Ja: <całuje niespodziewanie Ninę>
F: <widzi to, wraca do sali>
N: <odpycha go> Jesteś nienormalny! <Daje mu z liścia, wraca do sali>

Sala teatralna

N: <podchodzi do Fabiana> I jak tam?
F: Jak mogłaś się z nim całować? Mówiłaś, że zakończyłaś ten związek! Ale nie przejmuj się, teraz nasz związek zakończę ja! <odchodzi>
N: Ale Fabian! To nie tak... <siada ze łzami w oczach>
Mrs.Ch: Tak więc zaczynamy nasze przesłuchania. Pierwsza uczestniczka to K.T. Rush!
K.T.: <śpiewa Klik :*>
W: <biją brawa>
(uczestniczy śpiewają, 30 min później)
Mrs.Ch: Teraz Fabian Rutter.
F: <śpiewa i gra Klik :*>
W: <biją brawa>
N: <wychodzi z sali zapłakana>

Korytarz

N: <płacze>
Na: <wychodzi z sali> Co się stało?
N: Jack niespodziewanie mnie pocałował a Fabian to widział i ze mną zerwał, bo myśli, że go zdradziłam.
Na: Spokojnie. <przytula ją> Załatwię wszystko. Nino, teraz ostatni występ... Zrób to.
N: <patrzy na niego> Dobrze...
Na: <uśmiech> Super. Idź za scenę. <wchodzi do sali>

Sala

Mrs.Ch: To byli wszyscy uczestnicy.
Na: Prawie wszyscy.
Ja,Da,Jac: <patrzą zdziwieni>
Mrs.Ch: Ale to ostania osoba na mojej liście.
Na: Tak, ale ostatnia osoba zgłosiła się osobiście do mnie...
Mrs.Ch: Dobrze, więc słuchamy.
N: <śpiewa Klik :*, wychodzi na scenę w O:40>
W: <biją brawa>
Mrs.Ch: Nina! Cóż za niespodzianka. Dobrze, teraz jury się naradzi. Za 30 min w tej sali.
N: <do Nathana> Teraz będę wszystkich unikać!
Na: Przestań. Było ekstra. Teraz muszę iść. Do potem. <odchodzi>
N: <wychodzi>

Korytarz

J,A,M,P: <stoją przy oknie>
J: Ale Nina pięknie śpiewa.
P: Nie rozumiem czemu nam nie powiedziała.
A: Właśnie, nie ma się czego wstydzić. <widzi Ninę> Nina! <pokazuje żeby podeszła>
N: <podchodzi niepewnym krokiem>  Hej...
M: Dziewczyno! Byłaś niesamowita!
P: Gdzie nauczyłaś się tak śpiewać?
N: Em...Śpiewałam z chłopakami w ich zespole.
A: To stąd ich znasz.
N: Tak... Jack to mój były, Nathan przyjaciel, David i Jacob koledzy.
J: Fabian musi być oczarowany.
N: <zmieszana> Przepraszam, ale muszę do toalety. <odchodzi>
P: Dziwnie się zachowuje.
J: To pewnie przez stres.

Plac przed szkołą

F: <Stoi przy murku>
Ja,Na: <podchodzą> 
Na: Fabian, Jack chciał ci coś powiedzieć.
F: <odwraca się do nich>
Ja: Ja pocałowałem Ninę... mimo, że tego nie chciała. I przepraszam.
F: <zdziwiony> Okey...
Na: Pogadaj z Niną... <odchodzi z Jackiem>
N: <podchodzi> Fabian, porozmawiaj ze mną. Proszę... To nie było tak...
F: Wiem wszystko. Jack mi powiedział.
N: <patrzy na niego> Fabian...
F: Nino, przepraszam, ale muszę to przemyśleć.
N: <płacze>

Sala przesłuchań

Na: Tak więc po krótkich obradach wyłoniliśmy 8 najlepszych:
1. Natasha Berry
2. Josh Fabray
3. James Abrams
4. Victoria Alvord
5. Michael Schuester
6. K.T. Rush
7. Fabian Rutter
8. Nina Martin
Da: Jest nas 4 i każdy będzie opiekował się dwoma osobami.
Ja: Ja mam Natashę i Josh'a.
Da: Victoria i Michael.
Na: Nina i Fabian.
Jac: K.T i James. Powiadomimy was o próbach.
Mrs.Ch: Dzisiaj możecie już wrócić do domów. Aha i jeszcze coś. Chłopcy zostali przydzieleni do waszych domów. Jack - Dom Izydy, Jacob - Dom Ozyrysa, Jacob - Dom Horusa, Nathan - Dom Anubisa (wszystkie nazwy wymyślałam sama)
W: <wracają do domów>

Dom Anubisa, obiad (wszyscy)

J: Super, że wszyscy przeszliście.
E: Niezłą niespodziankę nam Nina zrobiła. <śmieje się>
Je: To co, nasza parka stworzy romantyczny duet?
N: <spuszcza wzrok>
F: My... <bierze oddech> nie jesteśmy już razem.
W: <zdziwieni> Co?!
N: <patrzy na niego, wychodzi>
A: Co ty wyprawiasz?!
N: Poznałeś prawdę! Czego chcesz jeszcze?!
F: Niczego... uznałem, że powinniśmy zrobić przerwę.
A: Idiota! <wychodzi>
P: Wiesz jaka jest zdenerwowana Patricia?! <wstaje, bierze sok> Za zranienie naszej przyjaciółki! <oblewa go sokiem, wychodzi>
Dz: <wychodzą z nią>
Na: Należało ci się. <wychodzi>
Je,Al,Ma: <wychodzą>
E: Po co to zrobiłeś? Myślałem, że ją kochasz?
F: Bo kocham, ale... sam nie wiem co robię <wychodzi>

Fajny? Mam nadzieję, że się podoba. Obejrzałam niedawno nowe odcinki HoA... popłakałam się przy pożegnaniu Amfie :( to takie smutne... Coś mi się zdaje, że prędzej czy później Fabian będzie z Joy... Chyba się załamię wtedy. Za bardzo przeżywam ten serial :o Nie wiem kiedy dodam nowy scenariusz, bo zaczyna się szkoła i nie muszę więcej pisać xD Ale postaram się jak najszybciej. 

Pa :*

16 komentarzy:

  1. Świetny, cudny i przewspaniały scenariusz. Nie mam na to innych słów. Z niecierpliwością czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekaj wezmę słownik bo nie znam słowa które mogło by opisać jakie to jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słownik najwyraźniej też nie zna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG...OMG...Ale się dzieje. Cudowny scenariusz <3 Boże jaki ten scenariusz jest suuuuuper <3333 Kocham twoje wszystkie scenariusze <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz jakbym ja się cieszyła jakbyś dodała jeszcze dzisiaj kolejny scenariusz!!! Chyba sie popłacze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaj dzisisiaj jeszcze jeden;(( bo nie wytrzymam.;((

    OdpowiedzUsuń
  7. Super

    A propo serialu. To co sie tam dzieje -och,to takie wkurzajace jak go zepsuli. Ja nawet nie ogladam 3 sezonu, to by bylo zbyt smutne i wole sobie tego oszczedzic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi słów żeby opisać jak bardzo podobają mi sie twoje scenariusze <33333 DODAJ DZISIAJ JESZCZE JEDEN!!!! będe naprawde szczęśliwa ale ni tylko ja ale inne dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super SCENARIUSZ CHCĘ NASTĘPNY.♥

    Tak też bardzo płakałam jak się żegnali. I zgadzam się z anonimem zepsuli go.

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDO,CUDO,CUDO <33333 Cudowny *.* Błagam dodaj jeszcze dzisiaj jeszcze jeden. ploseeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj, następny, daj następny, daj następny, daj następny, daj następny :D
    Proszem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubóstwiam ten scenariusz <3 Jest najlepszy <3 Z resztą jak wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń