niedziela, 18 listopada 2012

Kartka z pamiętnika Niny

Ta kartka dotyczy scenariusza 9 :)

Drogi Pamiętniku!

Zostałam porwana. Przez Verę. Jestem w jakimś opuszczonym domku. Ona powiedziała, że mam moc, której ona pragnie. Może dlatego jestem w tak komfortowym, jak na porwanie, miejscu. Są tu dwa pokoje. Jestem, w którym jestem zamknięta i drugi do którego nie mam wstępu. W "moim" pokoju są drzwi, które prowadzą do łazienki. Czuję się jak "porwana księżniczka"... Mam łóżko, prysznic... nawet wzięła moje rzeczy. Przynosi mi też jedzenie... Nie zasnę dzisiaj. Mam za dużo do przemyślenia. Czy moi przyjaciele mnie uwolnią? Tak bardzo za nimi tęsknię...  Tak bardzo tęsknię z Nim... Za Fabianem. Zdradził mnie, alee... ja Go kocham... Kocham i jednocześnie nienawidzę. Nie umiem bez niego żyć i nie umiem mu wybaczyć... Chciałabym żeby wszystko było snem. Zaraz się obudzę i przytulę do Fabiana... Ale to nie jest sen...
                                                                                                          Nina

Następny scenariusz chyba jutro ;)

Paa <3

4 komentarze: