niedziela, 18 listopada 2012

Scenariusz 9 ;)

 Czeeść :)

Scenariusz mam dla was:


Następny dzień, pokój Niny i Amber <jest Sibuna, oprócz Mary i Jeroma>

E: O co chodzi?
P: Zaraz wam wytłumaczę. Tylko...
J,M: <wchodzą>
A: Eee <patrzy na Patricię>
P: Oni są w Sibunie, ale potem to wytłumaczę. Spotkaliśmy się tu w sprawie Niny. Ona wcale nie wyjechała na żaden pogrzeb!
A: Skąd ta pewność?
Je: Bo jej babcia miała tylko jedno dziecko - jej mamę!
F: Rzeczywiście! Ale gdzie jest w takim razie?
M: No i myślimy, że... została porwana.
E: O nie, tylko nie to.
P: Musimy się z nią jakoś skontaktować.
F: Ale jak? I kto mógł ją porwać?
E: Rufus odpada... Senkhara też.
F: Vera?
P: Możliwe. Ale po co?
F: To wszystko jest bardzo dziwne, ale musimy znaleźć Ninę. Dzisiaj po śniadaniu spotkamy się i pomyślimy. Sibuna?
Si: Sibuna!

Środek lasu, opuszczony dom

N: <budzi się> Gdzie ja jestem? <zauważa Verę> Vera?!
Ve(ra): Zgadza się <uśmiecha się>]
N: <wstaje> Wypuść mnie!
Ve: Spokojnie, bo będziemy rozmawiać inaczej!
N: <spokojniej> Dlaczego mnie porwałaś? Do czego jestem ci potrzebna?
Ve: A tak miałam ochotę kogoś porwać. Wypadło na ciebie <śmieje się> Jesteś wybraną. Ty masz moc, a ja jej pragnę.
N: Jaką moc? I co ty masz zamiar ze mną zrobić?
Ve: Narazie nic. Potrzebny mi jest do tego Krzyż Ankh.
N: Nie znajdziesz go!
Ve: Ja nie, ale Matt tak.
N: Co ty kombinujesz?
Ve: Matt przyjedzie do domu Anubisa. Jest sprytny i inteligentny. Z pomocą twojej bandy bez problemu go znajdzie.
N: Oni na to nie pozwolą!
Ve: Jesteś tego pewna? Wszyscy myślą, że wyjechałaś i nie wrócisz. A do tego jesteś przecież pokłócona z Amber i Fabianem <uśmiecha się> Na przyszłość - chowaj pamiętnik <wychodzi>
N: <rozgląda się po pokoju, widzi, że w kącie stoi jej walizka, wyjmuje pamiętnik i zaczyna pisać>


Dom Anubisa <pokój Fabiana i Eddiego>

F: Słuchajcie, musimy działać.
M: Fabian, jak mamy działaś, jak nic nie wiemy.
F: Nie wiesz co my przeszliśmy! Co przeszła Nina! Jeżeli coś ci nie pasuje, droga wolna!
P: FABIAN! Maro, nie przejmuj się. Fabian martwi się o Ninę i trochę głupieje.
F: Przepraszam, nie chciałem. Ja...
M: Spoko. Martwisz się i to rozumiem.
E: Musimy się czegoś dowiedzieć, ale też rozwiązać zagadkę. Nina na nas liczy.
Al: Masz rację. Jak brzmi zagadka?
P: "Zegar ci podpowie"
F: Zegar...zegar... ZEGAR W HOLU! Może za nim jest przejście?
Je: Niegłupie. Trzeba sprawdzić.
A: No chyba nie pójdziemy tam teraz. Przecież ktoś może nas zobaczyć.
F: W takim razie jutro o północy, ale jest nas za dużo. Mogą iść tylko 3 osoby.
E: Ja chcę iść.
P: Ja też mogę.
M: To Fabian, Patricia i Eddie?
Al,Je,A: Spoko.
F: Sibuna?
Si: Sibuna!
A: Jakie macie plany na dziś?
Je: Ja z Marą idziemy do kina, więc hej!
Je i M: <wychodzą>
Al: A wy? <do Fabiana i Peddie>
P: Nie wiem jeszcze, mam zamiar iść do Trudy, zapytać czy mogę przenieść się do Amber?
F: Dlaczego?
P: Nie chcę już mieszkać z Joy.
E: Co ona teraz robi?
P: Szczerze? Mało mnie to obchodzi.
J: <wchodzi> Cześć... Fabian, możemy porozmawiać?
F: Nie mamy o czym.
A: My lepiej wyjdziemy.
A,P,Al,E: <wychodzą>
J: Fabian, ja wiem, że Nina z tobą zerwała, ale to nie była tylko moja wina.
F: Wiem, i to była największy błąd w moim życiu!
J: Przepraszam. Może teraz gdy Niny nie ma, moglibyśmy...
F: Nie kończ...Liczy się tylko Nina. A ty jesteś tylko moją przyjaciółką. A raczej byłaś. Skończyłem z tobą rozmawiać.
J: Czy będę mogła być jeszcze kiedyś twoją przyjaciółką?
F: Jeżeli się zmienisz - może...
J: <wychodzi>


W pokoju Jeroma i Alfiego <Amber i Alfie>

Al: Więc... co z nami?
A: Ja sama nie wiem. Chyba do siebie nie pasujemy.
Al: Każda nasza próba kończy się nie najlepiej.
A: Wieczne kłótnie...
Al: Zwalanie winy na drugą osobę...
A: Więc to koniec?
Al: Przyjaciele?
A: Przyjaciele.
A i Al: <przytulas>

Spacer Peddie

E: Myślisz, że znajdziemy Ninę.
P: Nie myślę. Ja to wiem.
E: Fabian bardzo za nią tęskni i żałuje tego co zrobił.
P: Ciekawe czy ona mu wybaczy. Nie wiem co ja bym zrobiła na jej miejscu.
E: Nie musisz o tym myśleć, bo nie byłabyś na jej miejscu. <całuje ją>


Kooniec xd Za chwilę pojawi się kartka z pamiętnika Niny ;**


3 komentarze: