sobota, 17 listopada 2012

Wyniki ankiet ;p


Heej ;)


Dzisiaj wyniki ankiety. :












Wygrały sceny miłosne, potem zagadki, zdrady i najmniej scen zabawnych ;) Ok, lubicie sceny miłosne. Dla mnie to na rękę, bo takie wychodzą mi najlepiej ;)

 










Najwięcej głosów na Fabinę, tuż za nią Peddie. Najmniej głosów na Amfie i Jarę :)
Takiego wyniku się spodziewałam :)

Tak jak pisałam wczoraj, nie wiem kiedy będzie scenariusz. Postaram się go napisać dzisiaj, bo miałam iść na próbę, ale została odwołana, ale nic nie obiecuję . 

Paa :*

12 komentarzy:

  1. Też się spodziewałam takich wyników ;P
    A mi jakoś bardziej wychodzą tajemnice, bo na miłości leżę.... Pewnie dlatego, że nie lubię takich scen :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz? W takim razie specjalnie dla Ciebie będę pisała tyle samo zagadek co scen miłosnych :*

      Usuń
    2. Nieeee, wola ludu jest jasna - sceny miłosne. Dla mnie nie musisz zmieniać postanowień. Ja kocham twoje scenariusze tak czy siak ;********

      Usuń
    3. I tak nie skupię się na samych scenach miłosnych, bo wszystko zmieni się w nudne "Love story" ;D Sceny miłosne będę, ale z umiarem :)

      Ps. Napisałam scenariusz! Teraz wystarczy przepisać na kompiuter :D Ale to juutro ;**

      Usuń
    4. A dałabyś radę dzisiaaj dodac scenariusz?;*
      Ja glosował na sceny miłosne ale chciałabym tez duuzo tajemnic.:)

      Usuń
    5. Chciałabym, ale nie dam rady :( Przepraszam, ale czuję się paskudnie... W poniedziałek idę na badania, bo rodzice podejrzewają anemię... Jutro :*
      Postaram się wpleść i sceny miłosne, i zagadki, i zdrady :D

      Usuń
    6. Anemię?? No co ty! Aż tak źle? A więc więcej witaminy B12 ;****.
      Biedactwo :(. Mam nadzieję, że ich podejrzenia się nie sprawdzą. Niedawno miałam na tym na biologii i wiem, jakie mogą być skutki... Więc oby to nie było to, tylko normalne przeziębienie :P

      Usuń
    7. Też mam nadzieję, że się nie sprawdzą... Lekarz zlecił te badania bo mam niedowagę :P Ale, może to po prostu zwykłe osłabienie :D

      Usuń
    8. Echhh... Ja też mam niedowagę... I oby to było tylko to zwykłe osłabienie... Napiszesz potem, jakie są wyniki, ok? Ostatnio się coś o wszystkich martwię xDD

      Usuń
    9. Napiszę ;) Bo dobry z ciebie człowiek :*

      Usuń
    10. Dzięki ^^. O, jak miło, heh :>

      Usuń
  2. juz nie moge doczekac sie jutra ;->

    OdpowiedzUsuń