sobota, 10 listopada 2012

Scenariusz 7 (2/2)

Siemcia ;* 

Obiecałam drugą część, więc wstawiam ;)
 
Wieczór, Pokój Niny i Amber

N: <czyta książkę, nagle słyszy głosy>
G3: <krzyczy>
G4: <śmieje się>
G5: <szepcze "Wybrana..."> 
N: <zaczyna panikować, jest wystraszona>

<Po kilku minutach głosy milkną>

N: <leży i płacze>
E i P: <wchodzą> Nino, czy... Co się stało?
N: Ja... <nie może nic powiedzieć, płacze bardziej>
P: Spokojnie, powoli... Co się wydarzyło?
N: Te głosy... mnóstwo krzyku, śmiechu, szeptów...
E: Co to jest?! 
N: Sara mówiła, że mam być silna, ale ja nie dam rady <nadal płacze>
P: To sprawka Senkhary! Robi wszystko, żeby Nina się załamała.
E: Pat ma rację...
T: <wchodzi, widzi płaczącą Ninę> Nino, co się stało? <przytula dziewczynę>
P: Nina, ona... źle się poczuła. Bardzo boli ją.. głowa! Taak, bardzo.
T: Och, biedulka. Jutro zostaniesz w domu. Eddie, Patricia zostawcie ją, niech odpocznie.
N: Nie, niech zostaną, proszę.
T:No dobrze, ale nie męczcie jej.
N: <płacze>
E i P: <przytulają ją>

Następy dzień, Szkoła 

A i Al: <rozmawiają>
Al: Jak się czuje Nina?
A: Nie za dobrze. Prawie całą noc nie spała.
Al; Wiesz, mam dość! Ona powinna znać prawdę! I mam zamiar jej to powiedzieć.
A: Niee możesz! Jestem twoją dziewczyną i nie zrobisz mi tego. Inaczej z nami koniec!
Al; Nina jest moją przyjaciółką. Ma prawo znać prawdę. <odchodzi>

F: <stoi przy szafce>
E: <podchodzi> Musimy porozmawiać.
F: Spoko. O czym? 
E: O... Nie jest to najlepsze miejsce. Na przerwie lunchowej a parku, ok?
F: Okey.

Pora lunchu, Dom Anubisa <Pokój Niny i Amber>

N: <leży>
Al; <wchodzi>
N: Alfie, jasne wchodź! <siada>
Al: Jak się czujesz?
N: Całkiem dobrze, ale boję się, że w każdej chwili może się to powtórzyć...
Al: Będzie dobrze, zobaczysz.
N: Alfie? Chyba nie przyszedłeś tu tylko po to, aby zobaczyć jak się czuję?
Al: Ja... W zasadzie, chcę ci coś powiedzieć.
N: Więc słucham.
Al: Bo... nie, nie mogę.
N: Alfie. O co chodzi? Powiedz mi, proszę.
A: Nie dam rady.
N: Alfie, po prostu powiedz. Krótko i na temat <lekki uśmiech>
Al: Okey... Jakiś czas temu byłem z Amber w kinie. Był też tam Fabian z Joy. Okazało się, że poszli na ten sam film co my. Amber była wkurzona na Fabiana. Wszystko było okej, ale potem... <bierze głęboki oddech> oni się całowali... Nino, chciałem ci powiedzieć, ale Amber powiedziała, że lepiej będzie jeżeli nie będziesz o tym wiedziała. Ale ja musiałem to powiedzieć!
N: <ma łzy w oczach> Ja... Alfie, możesz zostawić mnie samą, proszę.
Al: Jasne. <otwiera drzwi> Trzymaj się. <wychodzi>
N: <bardzo mocno płacze>

W tym samym czasie, park <rozmowa Eddiego i Fabiana>

F: Więc o czym będziemy gadać?
E: O Ninie. Masz wysłuchać tego co powiem. Czy ty zdajesz sobie sprawę jak bardzo ją ranisz? Jesteś ślepy! Cały czas jesteś z Joy. Nie przychodzisz na zebrania Sibuny. Kiedy ostatni raz przytulałeś lub całowałeś Ninę? Nie mówiąc o randkach...Czy ty wiesz w jakim ona jest stanie? Słyszy głosy - one ją wykańczają. Załamała się, a nie ma przy niej osoby,której najbardziej potrzebuje - Ciebie, chłopaka którego kocha...
F: <załamany> Nie... Co ja robiłem? Zapomniałem o najważniejszej dla mnie osobie. I na dodatek całowałem się z Joy, mu...
E: <przerywa> Całowałeś się z Joy? 
F: Tak, ale to był przypadek! Muszę powiedzieć wszystko Ninie, ale czy ona mi wybaczy?
E: Wpakowałeś się w niezłe bagno. Ciężko będzie z niego wyjść.
F: <dostaje SMS'a> "Jak długo miałeś zamiar ukrywać przede mną swój związek z Joy? To koniec..." Nie!
E: Co jest?
F: Nina... <Zaczyna płakać> Ktoś jej powiedział o pocałunku. Zerwała ze mną.... Dlaczego jestem taki głupi?!
E: Ona ci wybaczy, ale daj jej czas.
F: A jeżeli nie wybaczy?
E: Wybaczy, bo cię kocha. <odchodzi>

Koniec ;d No i tak xd Mam zamiar zacząć od razu pisać scenariusz 8 i może zaraz się pojawi, ale jeżeli zadzwoni moja przyjaciółka, to wstawię wieczorem albo jutro, bo pójdę wtedy do niej ;D 

Do następnej notki ;*
 

12 komentarzy:

  1. Cudowne,wspaniałe,fanastyczne,świetne,najlepsze.Chcę więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje scenariusze są THE BEST!:).Bardzo mi sie podobają.Czekam na więcej i pozdrawiam

    BELLA:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! I love <3 Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Daaalej. Please! Sprzedaj mi twoją głowę na allegro xPPP

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo ! Nie zdziwię się jak za 20 lat albo mniej będę oglądać twoje filmy. Będziesz pisać scenariusze i każdy film do którego wymyślisz scenariusz dostanie OSKARA. Tak... już widzę twoją przyszłość xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, będziesz pisać scenariusze do filmów. A ja ci będę przynosić kawę ♥

      Usuń
    2. Nie, ty będziesz pisać ja razem z Olą, a ja dostąpię zaszczytu przynoszenia wam kawy <33

      Usuń
    3. Hahahahahahaha xd Już, zaraz ;D To wy będziecie pisały scenariusze do filmów a ja będę wam kawkę przynosiła ;*

      Ps. Scenariusz będzie jutro, dzisiaj przydarzyło się coś takiego, że... Wow... nie mogę pisać ;D Jestem w szoku ;D

      Usuń
    4. Nie mogę się doczekać tego scenariusza.
      Jaką kawę pijecie ? Chcę się przygotować ♥

      Usuń
    5. Ja piję albo Inkę, albo Gevalię. Ja i scenariusze do filmów? Chyba wy! ;P
      A teraz przepraszam, ale muszę już zacząć powolutku kupować dla was kawusię <333
      A najbliższy sklep jakiś kilometr stąd, czyli dla mnie ok. 10 minut drogi :D.
      Mam już nawet dla was pomysł na film xPPP
      Do zobaczenia za kilka lat w studiu filmowym ;***

      Usuń
  6. Super chce następny plis !! !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń