poniedziałek, 19 listopada 2012

Scenariusz 10 ;*

Siemka ;*

Ludu! Jakie to piękne kończyć o 11:30 i nie mieć 2 polskich! I dodatkowo dowiedzieć się, że jutro ma się na 9:50 :* Z tej radości dodam scenariusz :D

Dom Anubisa, jadalnia <salon>

W: <jedzą>
T: <wchodzi> Gwiazdki, chciałabym wam przedstawić nowego ucznia. Wejdź.
Ma(tt): <wchodzi> Hej, jestem Matt.
A: Cześć! Jestem Amber, to Patricia, Mara, Joy, Fabian, Eddie, Jerome i Alfie <pokazuje po kolei>
T: Będziesz mieszkał z Jeromem i Alfiem. Kto pokaże Mattowi szkołę?
J:Ja mogę <uśmiecha się>
Ma: <Odwzajemnia uśmiech>
W: <wychodzą>

Szkoła

J: Tu jest sala chemiczna.
Ma: Fajna ta wasza szkoła. I ładne dziewczyny. <uśmiech>
J: <rumieni się> Chodźmy na lekcje. Francuski.
Ma,J: <idą>

Opuszczony dom

N: <budzi się, na stoliczku są kanapki i liścik, czyta> "Zostawiłam ci zupkę w proszku. Czajnik stoi w rogu pokoju. Nie przyjdę już dzisiaj do ciebie. Do jutra.   Vera" Płakać z tego powodu nie będę. <zaczyna jeść>

Szkoła, przerwa

F: <podchodzi do Peddie> Dzisiaj w nocy sprawdzamy ten zegar, pamiętajcie.
P: Spoko. Co myślicie o tym nowym?
E: Wydaje się ok.
F: Pozory mylą. Ja wolę nie niego uważać. <odchodzi>
P: On głupieje.
E: Miłość... <całuje dziewczyną>
P: Oj, Eddison, Eddison <śmieje się>

W pokoju Patricii, Mary i Joy

M: I co Patricio? Przenosisz się do Amber?
P: Nie, ma przyjechać jakaś nowa dziewczyna.
M: Jaka?
P: Nie mam pojęcia, chyba ze Stanów.
J: Dziewczyny... chciałam was przeprosić.
P: Nie nas powinnaś przepraszać.
J: Wiem, ale was też. Ale to koniec. Nie ma żadnego Fabiana.
P: <uśmiecha się lekko> Jest Matt?
J: Patricio!
M: May? Czy może Jatt? <śmieje się>
J: No dziewczyny! <rzuca w nie poduszkami>
P,M,J: <śmieją się>
P: Brakowało mi tego.
M: Mi też.
J: A mi najbardziej <przytula dziewczyny>

Północ, hol

F: Hej, to przesuwamy?
F,E: <przesuwają, są drzwi>
P: Taa, drzwi są, ale jakieś takie wąskie...
E: <śmieje się> A co, nie zmieścisz się?
P: Zabawne, wiesz.
F: <uśmiecha się pod nosem, bada drzwi> Są zamknięte, ale jest otwór na klucz. <ogląda zamek, znajduje wskazówkę> I podpowiedź! <czyta> W jaskini smoka klucz znajdziecie. Strzeżcie się jednak czarnego strażnika!"
P: Jak zwykle bardzo prosta <sarkastycznie>
E: Trzeba to omówić z resztą Sibuny, może oni coś wymyślą.
F: Okej, teraz chodźmy zanim kogoś obudzimy. <idzie do pokoju, zatrzymuje się> Eddie?
E: Już idę. Pa Yacker. <całuje ją w czoło>
P: Dobranoc <uśmiecha się i idzie na górę>


Nie jest on jakoś niewiadomo jak długi, ale to celowo :D Mam wenę i napisałam wczoraj ten scenariusz, 11,12 i zaczęłam 13, przy czym 12 jest dłuuugi ^^ Nie wiem kiedy wstawię kolejną część ;P

Paa <3 

ZAPOMNIAŁAM NAPISAĆ, ŻE W ZAKŁADCE "BOHATEROWIE" POJAWIŁY SIĘ DWA NOWE OPISY! :)

35 komentarzy:

  1. Świetny.Nastepny wstaw jak najszybciej!!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuuuuuuuper ! Nie mogę się doczekać następnego ... następnych ... Umm ...
    Po prostu czekam na next ... ♥

    PS. Też chciałabym nie mieć polskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Neeext please ;**
    Ja też nie chcę mieć polskiego, jutro mam Dziiady cz.2... Help me! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna lektura ! Miałam ją ... w zeszłym roku ?? Oczywiście nie ogarniam czasu i przestrzeni, ale uwielbiam czytać i ten fragment Dziadów jest super ♥ Życzę powodzenia ...

      Usuń
    2. Ja już przerobiłam ;D W październiku ;P Myślałam, że jest taka nuudna, ale jak przeczytałam to całkiem mnie zaciekawiła :)

      Usuń
    3. Wiem, tylko... od wczoraj mam problem taki, że jestem cały dzień zmęczona i tak mnie boli głowa, że niczego nie ogarniam, nie pamiętam nawet, jak jest po angielsku: "Nazywam się Paulina" i dlatego trudno mi się cokolwiek robi i nie wiem, czemu tak jest. Przed chwilą przeczytałam tę lekturę, ale już nic z niej nie pamiętam. Co się ze mną dzieje? :((

      Usuń
    4. Oj, bieedulko :( tylko mi tu nie choruj za bardzo, bo kto nam będzie pisał cudowne scenariusze? :***

      Usuń
    5. Cudowne? Pffff... Poza tym to chyba raczej nie z choroby :|. Przez to zawalę i jutrzejszą kartkówkę z matmy, i tę lekturę, to będzie pierwszy raz -,-
      Pooozdro dla was, szczególnie dla Natalii, Oli i Bunny ;**

      Usuń
    6. Będzie dobrzee ;* Wierzę w Ciebie <3 ;**

      Usuń
    7. Echh... Ja cienko to widzę, ale.. dzięki ;****

      Usuń
    8. Ja też w Ciebie wierzę.Ja teraz przerabiam dziady.Kumasz coś z tego?xd

      Usuń
    9. Powtórzę, ta lektura jest świetna ! Spróbujcie sobie przeczytać "Kamienie na Szaniec" albo "Zemsta". To dopiero będziecie narzekać. Nie mówię już o Trylogii Sienkiewicza :P Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia Paulinko <3

      Usuń
    10. Dziękuję :D.
      Okazało się, że ten test mam jutro. Ale jutro jest także zielnik z biologii i te wszystkie rośliny oraz liście, które w nim mam, muszę znać na pamięć, bo będzie nas pytać na wyrywki -,-. Czytałam "Zemstę". OMG! Masakra! Chcę już wymazać to badziewie z pamięci! Ale coś trzeba pamiętać na ten test gimnazjalny, a to jeszcze rok :P
      Dziękuję wam za wsparcie, uwielbiam was <333

      Usuń
  4. Fajny....a dasz dzis 11...albo chociaz jutro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ,Jutro?To dobrze.Może zdążę przeczytać zanim mama zabierze mi telefon i komputer na długieee lata jak przyjdzie z zebrania xd.Hue hue.;*

      Usuń
    2. No wiesz...Aż tak źle nie jest.Jak mówię kolegom czy koleżankom jakie mam oceny to mówią że baardzo dobre ale moim zdaniem to są słabe.Jak się miało średnią w 1 gim. 4,9 a teraz jakbym sobie policzyła wychodzi mi 4,5 z 3 z maty i z uwaga uwaga ZAJĘĆ ARTYSTYCZNYCH.Za te zajęcia artystyczne to mnie mama zabije normalnie,bo jej nie powiedziałam.;p

      Usuń
    3. Aaa :D Będzie dooobrze, zobaczysz :*

      Usuń
    4. Nie no najwyżej odbędę karę i w tym czasie "zmądrzeję" albo i nie i pójdę do zawodówki i będę pracować jako sprzątaczka i będę się wydzierać na uczniów za to że żyją....;*

      Usuń
    5. Hahahahaha xD. Oj tam, oj tam. Ja miałam w tamtym roku 4,71, a w tym roku olewam. Mi teraz wychodzi ok. 4,6-4,7 i się tym nie przejmuje :). 3 klasa jest według mnie najważniejsza ;P
      I Ola ma rację - będzie dobrze :D

      Usuń
    6. Dzięki:*Nie no.Najbardziej to ja się boję że nie przeżyje tego że nie bede czytac waszych scenariuszy i opowiadań i gadać z moim chłopakiem na gg albo skypie.:*

      Usuń
    7. Przecież masz dobre oceny... Nie rozumiem twoich rodziców :P

      Usuń
    8. Hahahahhaahahahahaha.To co ja mam powiedziec kochana?...;*Chociaż no nie jest tak do końca bo np.z maty to moi rodzice wiedza że jestem glupia i sie nie czepiaja..Nawet jak umiem mate to i tak jej nie umiem.Uczę się,umiem ide na klasowkę a potem trójeczka(najlepsza ocena w klasie).Średnie naszych kartkowek i klasowek wynosza najczesciej niewiele ponad 2,0

      Usuń
    9. Oj tam, oj tam xDD. U mnie mam 1-3 ocenę z matmy na 29 osób xP. . Macie "wykształconą" klasę xDDDD

      Usuń
    10. Ja tam się nie powinnam wtrącać do tej dyskusji, bo wy tu się chwalicie dobrymi ocenami, a ja co ?? O moich ocenach lepiej nie dyskutować, ale ja też będę miała karę :( Jeśli nie podwyższę ocen do końca półrocza to mama zabierze mi komputer i komórkę. Będę żyła w kompletnym średniowieczu ! A wtedy będzie kiepsko ze scenariuszami :P

      Usuń
    11. Co???!! Tylkoe nie to! Mam niby takie niezłe oceny, ale gdybyś widziała te oceny z biologii, hahaha xDD. Lepiej na to nie patrzeć :P.
      P.S. Na pewno nie jest tak źle :D

      Usuń
    12. Chcesz się przekonać ?? Mogę ci podać dokładnie WSZYSTKIE moje oceny. Załamałabyś się, gdybyś to zobaczyła. A w zeszłym roku było tak dobrze ... ♥

      Usuń
    13. Tak? A więc proszę bardzo, pisz. Przekonamy się ;***

      Usuń
    14. Haha.Telefonu mi mama nie zabrała.Ale nie mogę nigdzie wychodzić,nie idę z klasą na Mikołaja do kina,ani na wycieczkę i na dyskotekę szkolną;((Moja średnia jaką sobie policzyłam wynosi...4,3;((W zeszłym roku u mnie też było dobrze;((

      Usuń
    15. W tamtym roku w 1 półroczu miałam średnią 4,35, a potem podciągnęłam do 4,71, więc głowa do góry :))
      Echh... Daj mi tu twoich rodziców. Już ja im przemówię do rozsądku xD

      Usuń
  5. o ktorej wstawisz?? =)

    OdpowiedzUsuń