sobota, 5 stycznia 2013

Jest mi smutno... ;c

Hej.

 Przepraszam, że wczoraj nie było scenariusza. Późno wróciłam z treningu a potem nie miałam dostępu do internetu za bardzo. Może zaraz podam coś, ale nie obiecuję. Słabo się czuję... Zastanawiacie się dlaczego jestem smutna? A dlatego, że oglądałam dwa pierwsze odcinki nowego sezonu naszego kochanego serialu. Wczoraj po angielsku, dzisiaj jeden z napisami. Jestem zawiedziona... Brak Niny - to chyba boli najbardziej. Taaak, wiem cały serial nie kręci się wokół jednej postaci, ale ja uwielbiałam Ninę, wszystkie sceny Fabiny... Teraz tylko oglądaj cierpienie Fabiana, brak Peddie i głupkowate zachowanie Eddiego... Och, dla mnie to jest masakra!!! Dlaczego Eddie w tym sfałszowanym liście pisze o zerwaniu? Bo pytał o to K.T. więc o tym pisze Nie wie chyba co jest w liście do Fabiana... a jeżeli wie, to co? Nina chce zerwać z Fabianem?! No błagam...Peddie zerwało, a teraz może jeszcze Fabina? No ludzie... Ale dlaczego miałyby zrywać? Bo Fabian nie przyjechał do niej na wakacje? No chyba nie. Romans Eddiego i Niny? Taa, na pewno... cudowny pomysł. Wiemy, że to nieprawda, bo Eddie mówi Fabianowi, że Wybrana i Osirion mają być oddzielnie <nie zrozumiałam tego w odcinku, jednak znalazłam to na jednej stronie angielskiej>. Jednak podobało mi się to, że WSZYSCY przejęli się tym, że Nina nie wróci. Nawet Joy, wypytywała potem czy nie ma nowych wieści, była bardzo miła gdy pytała Fabiana o Ninę, wakacje itd. Następna sprawa... K.T. - wydaje mi się baaardzo fajną postacią :) Polubiłam ją od razu, jednak Niny to ona mi nie zastąpi. Willow - sama nawet nie wiem co myśleć. Dziewczyna uwielbiająca Amber... Ma dziwny styl bycia... Jeżeli K.T. dostała własny pokój, a Niny nie ma, pewnie to właśnie ona zamieszka z naszą kochaną blondynką... Cóż...do niej nic nie mam, jest mi obojętna w tym momencie. Podsumowując. Obejrzałam dopiero początek serii a już jestem wystarczająco zniechęcona... Pewnie uważacie, że przesadzam, ale jak dla mnie to tak jakby nowa historia, co zarazem daje nowy serial... A ja chcę TAJEMNICE DOMU ANUBISA!!! Gdzie wszystko jest tajemnicze, mieszka Amerykanka, która jest wybraną i odkrywa zagadki ze swoim chłopakiem i najlepszymi przyjaciółmi. Teraz wypowiadam się na początku tego sezonu, zobaczymy jak sytuacja zmieni się na jego końcu... Może nagle wszystko baardzo mi się spodoba <w co wątpię> albo nic się nie zmieni. Jednak mimo wszystko chciałabym 4 sezon, ale dlatego, że mogę mieć tą cichą nadzieję, że może wróci Nina... :) To tylko i wyłącznie moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać :) 

 Pozdrawiam ;)
 

19 komentarzy:

  1. ja najbardziej tęsknie za Peddie no i mój kochany Eddie świruje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bardzo polubiłam Willow ! is the best xd ( moim zdaniem rzecz jasna ) Brad jest super ;d Bardzo wczuł się w ten napad złości . I like it . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, może dlatego jest mi obojętna, że skupiłam się na czym innym w tych odcinkach :D No ba! Brad jest naaaaajlepszy <333 I love he :**

      Usuń
  3. Ja myślę, że Peddie będzie razem a przynajmniej mam taką nadzieję. Coś muszą pisać w tych scenariuszach coś musi się dziać no nie ? ^.^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą :* No rzecz jasna! <3 Bez emocji nie ma dobrego serialu :*

      Usuń
    2. No właśnie więc kto wie ? :* Ja kocham Willow ona jest tak... taka POCIESZNA xD ;p

      Usuń
    3. No przyznam, że pocieszna to ona jest :) Taka radosna, pełna życia, pozytywna ;p

      Usuń
    4. Bardzo zabawna. Ale zmiana tematu... kiedy napiszesz scenariusz ? <3

      Usuń
    5. Napisany, zaraz go dodaję :D minutka :*

      Usuń
    6. Okej misiek postaram się wytrzymać <3

      Usuń
  4. Ja czytalam na jednym blogu ze na angielskiej wikipedi jest nazwa jednego odcinka "House of Return" i opis jest ze ktos wroci a chodzi plotka ze to Nina albo Rufus. I na pytanie jakiegos fana czy kiedykolwiek wroci do HOA to odpisala "Nigdy niczego nie wiesz". Jak dobrze wiemy nie moze to byc Rufus bo aktor wcielajacy sie w jego role potwierdzil to ze nie wystapi w 3 sezonie. Fajnie by bylo gdyby Nina wrocila ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ja nie będę oglądać tego sezonu.. Peddie zerwało ;(. Fabian jest załamany.. Echh..
    Rzeczywiście, Brad świetnie wczuł się w tę rolę. Uwielbiam go <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bójta się , pewnie się zejdzie . ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tęsknie za Niną ;(

    OdpowiedzUsuń