wtorek, 22 stycznia 2013

Scenariusz 20 *.*

Cześć <3

Mam dla Was kolejny scenariusz :) Z dedykacją dla Pauline^^ :P Czytajcie :*


Jadalnia, kolacja <wszyscy oprócz Niny i Fabiana>

J: Takie nieszczęście.
P: Nie mogę w to uwierzyć.
M: Biedny Fabian. Znalazł szczęście w miłości a tu nagle umiera mu tata...
E: Nina mówiła, że miał wypadek i był w ciężkim stanie.
Al: Dlatego Fabian był taki dobity.
K.T.: Gdzie on teraz jest?
E: Siedzi w pokoju z Niną.
A: Z nikim więcej nie rozmawia.
J: Jest dla niego największym wsparciem.
T: <wchodzi zapłakana> Gwiazdki za 3 dni odbędzie się pogrzeb. Kto chce jechać?
W: <podnoszą ręce>
T: Taką miałam nadzieję. Biedny Fabian... Jest w fatalnym stanie. Dobrze gwiazdki, muszę was o coś poprosić. Nie męczcie go teraz, i tak z nikim oprócz Niny nie rozmawia. Dziewczyna jest przy nim cały czas... Eddie czy możesz dzisiaj spać gdzie indziej?
E: Jasne nie ma sprawy, tylko gdzie?
T: Mara pójdzie do Amber i K.T. a ty do Patricii i Joy.
M,E: Okey.
A: Czyli Nina zostanie z Fabianem na noc?
T: Tak, ale myślę, że będzie to bezsenna noc dla niej. Jest roztrzęsiona całą tą sytuacją... Chce być cały czas przy Fabianie.
K.T.: Trudy, możemy coś dla niego zrobić?
T: Wystarczy, że będziecie na pogrzebie. Teraz potrzebuje tylko spokoju... i Niny.

W pokoju Fabiana i Eddiego

F: <cały czas płacze, przytulony do Niny> Dlaczego, powiedz mi dlaczego to właśnie mój tata?!
N: Spokojnie Fabian, nie miałeś na to wpływu.
F: Nic nie rozumiesz! Mój ojciec nie żyje <płacze bardziej>
N: <głaszcze go po włosach> Rozumiem... lepiej niż ci się wydaje.
F: Nino, przepraszam. Nie pomyślałem...
N: Nieważne... Nie myśl o tym.
T: <wchodzi> Nino, mogę ci na chwilę prosić?
N: <patrzy na Fabiana, wychodzi>
T: <wychodzi z nią> Jak z nim?
N: Jest załamany.
T: Och, nawet nie możemy mu pomóc.
N: Trudy, przepraszam, ale nie chcę, żeby był długo sam. O co chodzi?
T: Tak, tak. Masz rację.. Chodzi o to, że powinien coś zjeść.
N: Racja...
T: Poczekaj <szybko idzie po kanapki do kuchni.> Masz.
N: Dzięki, zaraz go namówię.
T: Ale ty też zjedz.
N: O mnie się nie martw. <uśmiech>
T: Nino, niebawem przyjedzie siostra Fabiana. Prosiła żeby na razie nic mu nie mówić.
N: Och, w porządku. Zawołasz mnie jak przyjedzie?
T: Naturalnie.
N: Ok. To idę <wchodzi do pokoju>
F: <leży>
N: <siada obok> Skarbie, musisz coś zjeść.
F: Nie jestem głodny.
N: Kochanie, musisz mieć siłę <podaje mu kanapkę>
F: <je>
N: <patrzy na niego>
F: Nino?
N: Tak?
F: Pojedziesz ze mną na pogrzeb?
N: Fabian, to oczywiste...
F: <całuje ją> Dziękuję, jesteś ze mną cały czas. Ale nie musisz się ze mną męczyć. Naprawdę.
N: Przestań, chcę być z tobą.
F: <przytula ją> Gdyby nie ty moje życie nie miałoby sensu.
N: <leci jej po policzku łza> Nie mów tak. Połóż się, jesteś zmęczony.
F: Nie... Muszę się pakować.
N: Odpocznij, potem zrobimy to razem.
F: <kładzie się> Położysz się obok?
N: <kładzie się> Śpij...
F: <zasypia>

2h później

F: <śpi>
N: <leży obok>
T: <wchodzi po cichu, mówi szeptem> Nino. <woła ją gestem ręki>
N: <po cichu wychodzi z pokoju>

Hol

T: Nino, to jest Ashley, siostra Fabiana. Ashley, to Nina dziewczyna twojego brata.
N: <podaje rękę> Miło cię poznać.
As(hley): Ciebie też. Dziękuję ci, że opiekujesz się moim bratem.
N: Naprawdę nie ma za co.
As: Gdzie on jest?
N: Śpi.
As: Och, w taki razie nie budźmy go.
T: Chodźcie do salonu. Napijesz się czegoś?
As: Herbaty.
As,N: <idą do salonu>

Salon

As: Jak on to przeżył?
N: Nie za dobrze. Z nikim nie chce rozmawiać, jest nerwowy, ciągle płacze.
As: Myślałam, że tak właśnie będzie. Dobrze, że ma ciebie. Dużo o tobie opowiadał. Z taką miłością, troską...
N: Bardzo go kocham.
As: Od razu to po tobie widać. Opiekujesz się nim, zarywasz noc... Cieszę się, że Fabi ma taką cudowną dziewczynę.
N: <uśmiecha się> Jak wasza mama?
As: Cóż, jest załamana. Nasza ciotka z nią została, a ja przyjechałam po młodego. Właśnie, Nino chciałam z tobą omówić sprawy wyjazdu. Trochę głupio mi trochę ciebie o to prosić, ale czy nie pojechałabyś z nami od razu?
N: Oczywiście, jeżeli to nie jest żaden problem.
As: Jesteś dla nas jak rodzina. Jak będziecie razem to lepiej dla was obojga. On bardzo ciebie potrzebuje a ty...
N: Ja chcę z nim być i go wspierać. <uśmiecha się>
F: <wchodzi do salonu> Ashley?!
As: <odwraca się> Fabian! <podbiega do niego> Witaj braciszku! <przytula go>
F: Kiedy przyjechałaś? Co z mamą? Jak się czuje?
As: Spokojnie, niedawno, ale nie chciałem cię budzić. Jest załamana, ale została z ciocią. Jutro się z nią zobaczysz.
F: O której jedziemy?
As: Tak abyś był gotowy.
F: Ok. Będę musiał się spakować i pożegnać z Niną <patrzy na Ninę smutno>
N: <dzwoni jej telefon> Przepraszam <wychodzi>
F: <Smutny> Będę za nią tęsknił.
As: Mam dobrą wiadomość. Nina zgodziła się jechać od razu z nami.
F: Och, Ashley. Dziękuję <przytula siostrę>
N: <wchodzi> To babcia. Masz od niej pozdrowienia, Fabes.
F: Dzięki. <obejmuje ją> Cieszę się, że jedziesz ze mną.
N: Ja też
As: Ale ślicznie wyglądacie razem.
F: A jak ci się układa z Bradem?
As: Doskonale, przyjedzie na pogrzeb. <ziewa>
F: Chodź, jesteś zmęczona. Położysz się a łóżku Eddiego.
N: Trudy przygotowała ci pościel.
As,N,F: <idą do pokoju>

W pokoju Fabiana i Eddiego

As: <leży w łóżku> Nina, a gdzie ty będziesz spała?
N: <chce coś powiedzieć>
F: Ze mną. Zmieścimy się <kładzie się>
As: Okey. To dobranoc. <zasypia>
N,F: Dobranoc.
F: Chodź.
N: <kładzie się obok chłopaka> Śpij, jutro ciężki dzień.
F: <przytula Ninę> Teraz dobrze. <całuje ją> Dobranoc.
N: Śpij dobrze.
<Fabina zasypia>

The end ;P Wszystko kręci się wokół Fabiana ;d Życie xd żartuję, teraz jak piszę to staram się zastopować z Fabiną :) 


Pa :*

31 komentarzy:

  1. Suuuperrr ;** Dawaj dzisiaj następny . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoooooooooooooooodki *.* Poniekąd :P Czekam na next ... *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :D Jeżeli pojawi się 15 komentarzy dzisiaj dodam kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznajesz spam?? : **

      Usuń
    2. Okeey, ale w takim razie zarządzam 30 komentarzy... I przynajmniej 5 nowych osób :*

      Usuń
  4. Boski, boski <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Geeeeeenialne ;**. Dziękować za dedyk :D.
    Zaraz wyspamuję te 30 komentarzy ;].

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoje scenariusze:) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne <3 Czekam na next *-* Mam nadzieję że pojawi sie jeszcze dzisiaj??

    OdpowiedzUsuń