sobota, 12 stycznia 2013

Smutam ;( + przykro mi...

Cześć.

Właśnie skończyła oglądać 3 odcinek z napisami...Gdy Amber czytała list Fabianowi to się popłakałam...Ale jednego nie zrozumiałam. Ona tam pisała, że on jest jej pierwszą miłością i że nikt ani nic tego nie zmieni i dalej było coś że teraz jest czas dla nich obojga <nie pamiętam jak dokładnie było>. W czy to było zerwanie? Bo ja się zgubiłam czy oni są razem czy nie. Teraz Joy pociesza Fabiana... Och... Po obejrzeniu tego odcinka straciłam chęć na wszystko! Nawet mi się nie chce pisać scenariuszy... Nic mnie już nie cieszy w tym serialu... Może to tylko ta scena mnie tak dobiła, ale nie czekam już na nowe odcinki z podekscytowaniem... Nawet nie wiem czy nie przestanę oglądać. Ale jak mi tu Joy i Fabian będą razem too... Och! Nie chodzi, że ja nie lubię Joy. Niee, ja ją lubię. Ale dla mnie zawsze będzie tylko i wyłącznie Fabina. Niech ona wróci chociaż na jeden odcinek! Czy ja proszę o tak wieele?! ;( No to mi powiedźcie czy oni zerwali... Bo ja nie wiedziałam jak interpretować ten list.

Co do scenariusza... jest napisany w zeszycie... 18,19,20,21.... ale nie mam siły pisać. Dzisiaj na pewno nie. Ostatnio mam gorszy czas...I jest mi bardzo, ale to bardzo przykro, ale... zawieszam pisanie scenariuszy! Na ile? Nie wiem... Ferie zaczynam od 21.01 <można powiedzieć, że 19.01.>
i może właśnie do tego czasu.... Czyli wstępnie wracam w ferie. A co potem? Pożyjemy, zobaczymy... Przepraszam... 

Pa... :(

8 komentarzy:

  1. Cóż moim zdaniem Nina chciała przez to powiedzieć , że daje Fabianowi wolność czyli zrywa z nim.

    PS
    Też się popłakałam na tej scenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też płakałam. Ale chyba będę czekać na premierę w Polsce... Myślę, że wtedy będzie lepiej, a przynajmniej dla mnie... ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem.
    Nie przyjmuje 3 sez do wiadomosci :(
    Nie wazne co w nim jest i tak:
    <3 Fabina forever
    Ja nadal zyje 1 i 2 sez oraz scenariuszami.

    Ps.Jakis fan zadal Nathali pytanie lub prozbe (dokladnie nie pamietam) czy bedzie choc w jednym odc tda. Jej odpowiedz brzmiala "Nigdy nie wiesz"

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ! Chciałabym Cię zaprosić na pięćdziesiąty siódmy odcinek moich wymysłów. Jeśli chcesz dowiedzieć się co dzieje się w domu Anubisa, kiedy Nina postanawia wyjechać, zapraszam :)
    http://my-history-of-anubis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też smutno moją ulubioną parą nie jest Fabina ale bez nich jest tak inaczej i gorzej a tak w ogóle to chyba zerwali a i szkoda że zawieszasz pisanie scenariusz ;( Ja je bardzo lubię i czytam każdy :C Szkoda że to robisz ale może jeszcze to zmienisz? Porszę cię

    OdpowiedzUsuń