środa, 16 stycznia 2013

Liebster Blog Award

Witam. 

Cóż, już się uspokoiłam po odcinku, w którym Fabina zerwała... Ale nie o tym miałam pisać. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Wiem, że wcześniej nominowała mnie Bunny Writer, ale kompletnie o tym zapomniałam. Tak więc odpowiem w tej notce na pytania obydwu osób, które mnie nominowały :)


1. Ile masz blogów?
- Jeden, ale myślę nad założeniem drugiego...
2. Co lubisz robić?
- Spotykać się z przyjaciółmi, śpiewać, pisać scenariusze, grać w siatkówkę ;*
3. Od kiedy zainteresowałeś/aś się prowadzeniem bloga?
- Odkąd zaczęłam czytać inne ciekawe blogi o HoA.
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
- Fioletowy, czarny i zielony <3
5. O czym masz swoje blogi?

- Scenariusze o HoA.
6. Czy lubisz pisać na blogach?

- Ubóstwiam ^^
7. Czym najczęściej zajmujesz się na swoich blogach?

- Pisaniem scenariuszy xd czasem zamęczam innych moimi przemyśleniami :P
8. Jaki jest twój kolor oczów?
- Zielone *.*
9. Ile masz lat?

- W marcu kończę 14 lat :)
10. Jaką piosenkę lubisz najbardziej?

- Lubię mnóstwo piosenek, ale teraz często słucham: Remady and Manu-L - Higher Ground oraz Ed Sheeran - Give Me Love <33
11. Czy lubisz lub wiesz co to jest Tda (Tajemnice Domu Anubisa)?
- Kocham <3


I drugi zestaw pytań :)

1. Na co najbardziej zwracasz uwagę w opowiadaniach innych?
- Estetyka, język... Niestety, taka już jestem :D Nie lubię błędów, bardzo nie lubię :P Ale rozumiem, jak ktoś je popełnia. Każdy ma do tego prawo xd
2. Gdybyś miała wylądować na bezludnej wyspie i mogłabyś wziąć ze sobą tylko trzy rzeczy/osoby, co/kto by to był/o?

- Przyjaciółka - bez niej bym umarła z nudów, nóż i koc :D
3. Co namawia Cię/daje Ci siłę do pisania bloga?
- Komentarze czytelników - dają mi największą motywację :)
4. Potrafisz określić siebie w trzech słowach?
- Roztrzepana, rozmarzona, optymistyczna ;*
5. Co najbardziej lubisz w pisaniu?
- Nie wiem... Wszystko ;p
6. Czy masz jeszcze jakieś hobby, oprócz pisania?
- Śpiew - moje największe hobby <33 oraz siatkówka - FOREVER <3
7. Co chcesz osiągnąć w życiu?
- wykształcenie i przede wszystkim rodzinę ;)
8. Gdybyś miała przywieźć coś z Londynu, w którym spędziłaś wakacje, dla swojej przyjaciółki, co by to było?
- Fajne ciuchy ^^
9. Gdybym postawiła przed Tobą twoich idoli i miałabyś jednego wybrać, żeby spędzić z nim resztę życia, kto by to był?
- Brad Kavanagh <33333 hahahahha ;D
10. Skąd bierzesz inspirację do pisania bloga?
- Musiałbym się dłużej zastanowić nad tym pytaniem ;*
11. Utwór, który właśnie słuchasz, nucisz, bądź masz ochotę posłuchać?

- W owej chwili słucham - Sarah Connor - From Sara with love ;*

Muszę teraz wybrać 11 blogów i zadać pytanie ;o Ale zrobię to jutro, dobrzee? Nie gniewacie się? Proszę, nie gniewajcie się xd muszę jeszcze po prostu zrobić parę rzeczy ;p jutro sprawdzian z biologii mam ;p WYBACZCIE ;p


Do jutra! <3

10 komentarzy:

  1. Buahahahahahahaha !!! A Ja już biologię zaliczałam. Przede mną polski i angielski. Jednego dnia :'( to powinno być zabronione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję. Ja już zaliczyłam w tym tygodniu niemiecki i angielski :) Jutro mam sprawdzian z biologii i kartkówka z matematyki, a w piątek na polskim sprawdzian z lektury "Romeo i Julia" xD
      Dokładnie, to powinno być zabronione :P

      Usuń
    2. Ja muszę napisać list miłosny bo też przerabiamy Romea i Julię ... Ale teraz ... jakoś średnio widzę ten list ... :(

      Usuń
    3. Macie głupie zadania... Moje zad. domowe z Holmesa to napisać opowiadanie detekwtywistyczne o osobie, która rozwiązuje zagdkę kryminalną metodą dedukcji... Współczuję nauczycieli...
      P.S. Wie ktoś, czy lektura "Oskar i pani Róża" jest ciekawa? Nie chce mi się tego czytać. :/

      Usuń
    4. Jak dla mnie "Oskar i pani Róża" to jedna z najlepszych książek jakie czytałam *.* I baaaardzo wzruszająca :( Płakałam... No, mam okropnych nauczycieli xd ale jak na razie jestem zadowolona ze średniej <5,15> xd

      PS Przepraszam, że notka się wczoraj nie pojawiła, ale nie siedziałam przy komputerze ani sekundy :( Będzie jutro... może dzisiaj, ale nie obiecuję bo zaraz wychodzę :*

      Usuń
    5. 5,15??? Wow! To jaką ty miałaś średnią w poprzednich latach? Ja miałam 4,71 na koniec tamtej klasy <1 gim> :P.

      Usuń
    6. Na koniec szóstej klasy miałam 5,56 ;P

      Usuń
  2. Biedaczki. Ja już mam wszystko pozaliczane i teraz czekam do piątku, aż dokończą wystawiać te moje mizerne oceny - same 4, 5 i dwie tróje D:.
    Biologia to samo ZuO! ;C
    Gratuluję ciągłych nominacji :D.
    A co do pytania o idola (pytanie nr 9) - odpowiedziałabym podobnie, hehe :P. Choć wahałabym się między Bradem a Kamilem Stochem <33.

    Pozdro. I życzę powodzenia,
    Pauline ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został nominowany przeze mnie do Liebster Award. Więcej info tutaj : http://tda-blogfanki.blogspot.com/ (ile ty masz już tych nominacji ?) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. wój blog został nominowany przeze mnie do Liebster Award :D Więcej informacji tutaj: http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/01/liebster-award-by-patrycja.html

    OdpowiedzUsuń