niedziela, 27 stycznia 2013

Scenariusz 27 ^^

Siemson ;*

Pierwszy tydzień ferii minął ;/ teraz trzeba dobrze wykorzystać drugi ^^ Ola dodała już nowy scenariusz :) Widziałam, że wam się spodobał, mi również i bardzo się cieszę :* A teraz scenariusz:

Dom Rutter'ów

As: <wchodzi> Ale mnie boli głowa...
Me: No co ty nie powiesz. <podpiera głowę rękoma>
B: Fabian, widzicie w jakim one są stanie, więc ja was zawiozę.
F: Nie będziemy ci robić problemu i pojedziemy autobusem.
B: Przestań, nie będziecie się tłuc autobusem. Nie ma żadnego problemu.
N: To fajnie. Wielkie dzięki.
B: Drobiazg.

Szkoła, lekcja

Na<uczycielka>: Dzisiaj wylosuję w jakich będziecie grupach. Zaczynamy od Domu Anubisa. Czy Martin i Rutter zdążą?
A: Tak, wracają dzisiaj.
Na: W porządku. Losuję pierwszą grupę. <losuje karteczki, czyta> Mara, Joy, Alfie i Matt.
M: Jak dobrze, że przynajmniej z Joy!
J: Ja tam się bardzo cieszę <uśmiecha się do Matt'a>
Na: Cisza. Druga grupa to: Amber, Patricia, Jerome i Fabian.
A: Gdyby była Nina było by idealnie.
P: Zgodzę się tu z tobą.
Na: Ostatnia grupa składa się z trzech osób i są to: Nina, K.T. i Eddie.
E: <uśmiecha się>
Na: Na zrobienie projektu macie 1,5 tygodnia. Powodzenia.

Dom Anubisa, przed powrotem ze szkoły

N,F: <Wchodzą>
T: <wychodzi z kuchni> Gwiazdki! <przytula Fabinę>
N: Wszyscy jeszcze w szkole?
T: Tak, ale zaraz powinni być.
F: My pójdziemy się rozpakować.
T: Dobrze <wraca do kuchni>
F:<idzie do swojego pokoju>
N: <idzie na górę>

Pokój Fabiana

F: <rozpakowuje się>
E: <wchodzi> Fabian!
F: Cześć stary. <podają sobie ręce>
E: Fajnie, że wróciliście. Nudne jest życie bez współlokatora.
F: <śmieje się> Też się cieszę.
E: Słyszałeś o projekcie?
F: Ta... wiadomo już co z grupami?
E: <kiwa głową> Jesteś z Amber, Pat i Jeromem.
F: Dlaczego nie z Niną... mogłaby być zamiast Jerome'a.
E: Gadasz jak dziewczyny.
F: A z kim jest Nina?
E: Ze mną.
F: Super. <sarkazm> Mój najlepszy przyjaciel i dziewczyna są razem w grupie.
E: Wyluzuj, K.T. jest z nami.
F: Ok... to mnie uspokoiło, ale tylko trochę.
E: <śmieje się> Człowieku, nie zarywam do dziewczyny przyjaciela. Do tego mam Patricię.
F: Dobra, przesadzam.

Pokój Niny, Amber i K.T.

A,K.T.: <wchodzą> Nina! <przytulają dziewczynę>
N: No hej. Jak tam?
A: Masakra. Podzieli nas na grupy. Ty jesteś z K.T. i Eddiem. Ja z Pat, Jeromem i twoim kochasiem.
N: Spoko. Ja się cieszę. Chociaż chciałabym Fabiana... I nie nazywaj go kochasiem.
A: No dobrze, dobrze. Wybacz.
K.T.: <śmieje się> Chodźmy na obiad . <wychodzą>

Jadalnia

K.T., A, N: <wchodzą>
M,P,J: Nina! <przytulają ją>
N: Heej. <siada>
E: Słyszałaś już o grupach?
N: Pierwsza rzecz, o której powiedziała mi Amber.
E: Może już dzisiaj weźmiemy się do pracy?
K.T.: Świetny pomysł!
E: Dzięki. Na pewno będzie nam się świetnie pracowało. <uśmiecha się do K.T>
P: <patrzy zazdrosna>
T: Jedźcie bo wystygnie.
W: <jedzą>

Po obiedzie, każda grupa jest w innym pokoju

Pokój Niny, Amber i K.T.

Je: Od czego zaczynamy?
F: Niech każdy zrobi drzewo swojej rodziny, potem połączymy to w całość.
A: Ale mi się nie chce.
P: Ciekawe co robi K.T. i Eddie. Muszę podpytać Ninę...
F: <przewraca oczami, robi swoje drzewo>
Je: Ja wolałbym być z Marą...
F: Co z wami? Tylko narzekacie! Też wolałbym być z Niną, ale nie mogę. I nic z tym nie zrobimy!
A: <bierze magazyn, czyta>
Je: Idę coś zjeść.
P: <Siedzi>
F: <wychodzi z laptopem>

Pokój Fabiana i Eddiego

N: To co na początek?
K.T: Każde z nas musi zrobić swoje drzewo genealogiczne.
E: Właśnie tak <uśmiecha się>
N: Ok. <otwiera laptopa, zaczyna robić drzewo>
E: Ładnie wyglądasz, Kara.
K.T: Na serio? Dziękuję.
E: Ten strój podkreśla twoje oczy.
K.T: <śmieje się>
N: <patrzy na nich podejrzanie znad laptopa>
F: <wchodzi wściekły, siada na łóżku>
E: Skończyliście na dziś?
F: Z nimi się nie da pracować! Każdemu coś przeszkadza.
P: <wchodzi> Heej! Pomyślałam, że przecież swoich drzew nie musimy robić grupami, więc przyszłam <siada pomiędzy Eddiem a K.T>
N: <wstaje, siada obok Fabiana>
F: <szeptem> Nie wytrzymam. Zwłaszcza z Patricią.
N: <szeptem> Co się z nimi dzieje? Kara i Eddie słodzą sobie jakby byli parą.
P: <wybucha śmiechem> Och, Eddie. Jesteś taki uroczy! <całuje go w policzek>
N: Chodźmy stąd. Nawet do salonu.
Fabina: <wychodzi>

Salon

F,N: <siedzą na kanapie, robią projekt>
F: Może poprosimy p. Montgomery o zmianę? Ty za Pat.
N: Dla mnie super, ale czy się zgodzi.
F: Jak opowiemy jej całą sytuację to nie powinno być problemu.
N: <uśmiecha się> Wiesz, coś mi się wydaje, że Kara czuje coś do Eddiego.
F: Też mi się tak wydaje. Ale on jest z Patricią.
N: Właśnie, muszę pogadać o tym z Karą. <zamyka laptopa> Na dzisiaj koniec.
F: <też zamyka laptopa> Masz rację. <schyla się do pocałunku>
N: Zebranie Sibuny. Po kolacji, u was. <całuje go>

Pokój Fabiana i Eddiego <zebranie Sibuny, nie ma Jary>

N: Ostatnio trochę odpuściliśmy, ale musimy to nadrobić. Opowiedzcie mi co ostatnio odkryliście. 
E: <opowiada>
N: "Kołysankę zaśpiewała - mała Sarah słodko spała"...
A: Jej mama?
P: <dziwnie na nią patrzy>
E: No wiesz, Amber. Wątpię.
N: Tak!
F: Co?
N: Pozytywka małej Sarah! <wybiega z pokoju na górę>
Si: <biegną za nią>

Pokój Niny, Amber i K.T.

N: <wbiega, bierze z szuflady pozytywkę> Bingo!
Si: <wchodzą>
Ma: Mogłabyś nie wykonywać tak gwałtownych i niespodziewanych ruchów?
N: Zabawne, wiesz?
F: To co? Na dół?
N: <kiwa głową>
Si: <schodzą do korytarzy>

Korytarz

Al: Dlaczego nie ma Jerome'a i Mary>
N: Musieli iść po coś do szkoły. <kładzie pozytywkę na kwadrat, który zaczyna świecić, po chwili wyjmuje karteczkę> Udało się! <czyta> "Wybrana swoje sekrety mu wyjawiała i w swoim ulubionym miejscu chowała"
F: Pomyślimy o tym później. Teraz chodźmy, bo zaraz spadnie szpilka.
N: Racja. Sibuna?
Si: Sibuna! <wychodzą> 

Podoba się? Jest Sibuna ^^ Jutro kolejny ;*

Miłej niedzieli, kochani! <3

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie będzie Keddie ;P
      Będzie Peddie ^^ Wystarczy, że w prawdziwych HoA rozwalili Peddie ;(

      Usuń
  2. SUPER.♥ DOBRZE ŻE NIE BĘDZIE KEDDIE

    Radocha^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super scenariusz Me Gusta <3

    Mam pytanie czy Jack pojawi się w scenariuszach??? Chciałam bym widzieć zazdrość Fabiana o Ninę to by było ciekawe. ;)

    Czekam na kolejny scenariusz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie skojarzyłam jaki Jack ;D
      Tak, pojawi się ^^ i duużo namiesza ;3 u Fabiny... i nie tylko ;p

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. ;D

      I już nie mogę się doczekać kiedy to nastąpi chodź jestem fanką Fabiny. ;) :*

      Usuń
    3. Ja też jestem wielką fanką Fabiny, ale co to za scenariusze bez takich momentów :3 A ten Jack namiesza, ale tak porządnie...

      Usuń
    4. Super bardzo. Fabianowi przyda się trochę zazdrości :D

      Usuń