sobota, 26 stycznia 2013

Wiadomości ;3

Czeeść ;*

Mam dla was trochę nowych informacji ;P

1. Zmieniłam nazwę na Alexandra ;3. :)
2. Potrzebuję "odświeżyć" bloga, co oznacza, iż... potrzebuję nowego nagłówka. Zajmujcie się tym lub możecie znacie kogoś takiego?
3. Mam zamiar dodać nowe ankiety i wypadało by uaktualnić legendę xD
4. To będzie ostatni i najważniejszy punkt tej notki... Albowiem już niedługo powitamy na tym blogu nową autorkę! Będzie to moja przyjaciółka <oraz moja imienniczka> Ola!!! Nie wiem jeszcze dokładnie kiedy pojawi się pierwsza notka od Oli ani co będzie pisała xD Chce się zastanowić, więc dałam jej czas :) Mam nadzieję, że miło powitacie Olę i będziecie dla niej równie życzliwi jak dla mnie ^^ 

Tak więc, czekamy na Olę, a mój kolejny scenariusz przeczytacie jutro :3 

Miłej nocy kochani! <3

9 komentarzy:

  1. witamy ciepło Ole ^^
    kiedyś chyba była jakaś blogerka co robiła nagłówki na zamówienie....tylko nie mogę sobie przypomnieć kto dokładnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zajmuję grafiką . : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem i bardzo chciałam prosić Ciebie oto, ale się bałam xd
      Znaczy może nie tyle bałam, co myślałam, że masz już za dużo zamówień ;P

      Usuń
    2. No właśnie nie mam . xd Z chęcią cię ''obsłużę'' ;D Tylko powiedz mniej więcej jak ma wygląd nagłówek itp : )

      Usuń
    3. Nagłówek na Twoim blogu wykonałaś Ty? Baaaardzo mi się takie coś podoba tylko, że chciałabym z Niną ;3 więc krótko mówiąc tego stylu co u ciebie, ale z Niną ;*

      Usuń
    4. Nom ja zrobiłam ^^ ale zdjęcia tak z serialu czy może być aktorka grająca nią , Nathalia? :D

      Usuń
    5. Okej , już biorę się do roboty *.* podasz mi swoje gg? Wyślę ci jak skończę ;>

      Usuń